Právě je ned dub 28, 2024 11:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 01, 2006 12:05 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Jasne v pohode :wink: Taky sem to puvodne ocekaval.Ale pak sem si prosel tmp slozku protoze se mi tam ukladaji aj jednotlive rendery animaci a byl tam :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 02, 2006 12:06 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Tak me napadla jedna vec jak obejit cely skript Texture baker,
co kdyby se proste jen spravne nastavila kamera na objekt ktery chci otexturovat,nechal si vyrenderovat jpg(png,..) a ten obrazek pak normalne nanesl pomoci UV mapovani na objekt?? :lol: Vysledna textura by tak vypadala lip jak pres baker.
Aspon co sem zkousel tak ten obrazek(png) co vytvori T.Baker neni tak pekny jako render(u proceduralni mat.)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz