Právě je sob říj 20, 2018 11:26 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Armature action v BGE s collision
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2011 11:26 am 
Offline
..
..

Registrován: ned črc 24, 2011 5:27 pm
Příspěvky: 22
Nazdar,

Urobil som ruku, ktoru som zanimoval. Potom cez action vyvolam animaciu v BGE. Bohuzial collision fyzika ruky nefunguje. Mam podozrenie, ze je to preto, ze sa mi origin ruky nepohybuje. Neviete niekto ako to vyriesit prosim?

Ak pohybujem celou rukou aj s origin cez f-curve tak collision funguje dobre.

Dakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Armature action v BGE s collision
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2011 1:48 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned črc 24, 2011 5:27 pm
Příspěvky: 22
Dostal som radu, ze je vraj nutne urobit okolo armature druhy collision object, lebo vraj pri action sa nemeni collision. Neviete mi poradit ci sa to da aj inac? Lebo to by mi pokazilo celu scenu keby som musel urobit takyto nerealny trick.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Armature action v BGE s collision
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2011 1:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
skus postnut blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Armature action v BGE s collision
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2011 1:57 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned črc 24, 2011 5:27 pm
Příspěvky: 22
Ospravedlnujem sa, ale zabudol som.

Je tam aj moja simple ukazka a jeho fix.
http://leteckaposta.cz/866437409


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Armature action v BGE s collision
PříspěvekNapsal: úte srp 30, 2011 10:36 am 
Offline
..
..

Registrován: ned črc 24, 2011 5:27 pm
Příspěvky: 22
Neni ina moznost iba naparentovat objekty na kosti?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Armature action v BGE s collision
PříspěvekNapsal: úte srp 30, 2011 10:31 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Naparentovanie je jedina moznost (zatial). Nijak ti to ale scenu nenarusi, ked pouzijes jednoduche objekty (napr. cube), ktore nechas neviditelne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Armature action v BGE s collision
PříspěvekNapsal: stř srp 31, 2011 1:09 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
no, ja to robím tak, že si kolíznu obálku objektu aktualizujem pomocou logického bloku "Edit Object" (gfx). Teda nemusím si vytvárať druhú kolíznu ubálku, iba si podla siete akualizujem tú starú.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Armature action v BGE s collision
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2011 12:25 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned črc 24, 2011 5:27 pm
Příspěvky: 22
To je zaujimave riesenie Bigbob. Ja som to teda urobil cez kolizne objekty a dalo sa to celkom realne. Diky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz