blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Pekelná Alpha
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=8078
Stránka 11

Autor:  Paul 68 Rageous [ sob úno 19, 2011 10:37 am ]
Předmět příspěvku:  Pekelná Alpha

Nazdar, to ze alpha mapy/objekty s nou pri velkom pocte alebo pri nizkej vzdialenosti od kamery zeru vykon "jak prase" vieme vsetci.
A som videl, ze sa pouzivaju na alphu 2 mapy - 1.diffuse bez alfy 2.ciernobiela maska. Zdvihlo by to výkon??? Ako to robia v hrach ako Stalker, farcry, oblivion, ked tam maju miliony takychto objektov?

Autor:  zgerbiak [ sob úno 19, 2011 2:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Pekelná Alpha

GLSL, HLSL shadery.
Spraviť priehľadnosť textúry, alebo jej miesta podľa druhej čiernobielej textúry nieje problém.
Otázka je o výkone.
Nemôžeš porovnávať BGE s komerčnými robustnými engines ktoré sú roky optimalizované tak aby to zvládali.

BGE používa pre vykreslovanie OpenGL ktorý je výkonný. Takže v tom problém nebude.
Výkon žerie samotný BGE už len tým ako je postavený.

Na blender netreba nadávať preto že je nevýkonný.

Pred začatím vývoja je dôležité si upresniť čo chcem robiť a podľa toho zvoliť potrebné nástroje.
Keď ideš stavať formulu, tak si na to nevyberieš motor z trabantu.
Keď ideš robiť hru s desiatkami tisíc polygónmi, pokročilejšími materiálmi a efektami, tak si na to nevyberieš blender.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/