Právě je pát bře 29, 2024 12:31 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Quad-Buffer Stereo v Game Engine
PříspěvekNapsal: ned led 23, 2011 12:55 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
nemáte někdo zkušenost s Quad-Buffer Stereo v Game Engine? Zkoušeli jsme to ve škole, ale nějak nám to nefachalo. HW na to tam je, bo profák ukazoval nějaké demonstrační video a s brýlema se 3D efekt dostavil, ale nějak to nemůžeme rozchodit v tom Blenderu a na netu o tom moc není, ani na blender.org v dokumentaci nic moc, jenom že to tam existuje. Ty ostatní mody sterea něco dělají, ale ten quad-buffered nic. Je to vůbec implementované nebo je tam jenom tlačítko co nic nedělá?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz