Právě je sob čer 23, 2018 2:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: čtv bře 03, 2011 7:52 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Ajaj, zabudol som. Hned jak dojdem domov tak to tam dopisem. V pohode


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: pát bře 04, 2011 1:43 am 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Tak som pridal screenshot, zatial len provizorne, stlačením, medzerníka sa spraví screenshot Objekt "Camera" má premennú "directory", ktorej hodnota je umiestnenie obrázka a "pic_name" je jeho názov. Možno neskôr ešte dorobím zmenu práve prehliadaného objektu, len tak ma to napadlo ale už nejak slabo vidim na klavesnicu, takže odkladám na neurčito :-D

Napadlo ma, že by sa z tohto skriptu raz mohol stať docela slušný modul pre prehliadanie a editáciu modelov priamo v BGE. ak to BGE podporuje.

P.S. coky, nemušíš sa ma bát, nekúšem :emo02: . Keby si k tomu potreboval ešte nejakú drobnost, tak stačí napísat.
P.P.S. Ešte jeden skript a môžem íst spat :emo20: :emo35:


Přílohy:
cam_rot_2.56_updated.zip [301.92 KiB]
110 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: úte bře 08, 2011 9:07 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte bře 09, 2010 6:35 pm
Příspěvky: 85
když dám start game a mezerník tak to nic nedělá :emo15: doufám že tu hru nemusím dávat do exe. protože to sem ještě nezjistil jak :emo02:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: pon bře 14, 2011 3:44 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Po stlačení medzerníka sa vytvorí obrázok v adresári s tým blendom. Ale ten blend by si mal vyextrahovat z toho .zip archívu. Po stlačení medzerníka by ti konzola mala vypísať "vytváram obrázok" a hned potom "obrázok uložený do podadresára //obrazok.png . Ak ti konzola po stlačení medzerníka vyhadzuje nejakú chybovú hlášku tak ju sem prepíš, pozriem sa na to


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: pon bře 14, 2011 4:19 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte bře 09, 2010 6:35 pm
Příspěvky: 85
ajo :emo17: to se omlouvám asi sem měl zaplou předchozí verzi. Ale na tom obrázku jsou nějaká čísla :emo15: Konkrétně
Kód:
Camera.init = true
Camera.dist = 5.00000....


to by nešlo dát pryč ???
a ještě když chci fotit více obrázku tak se mi ten předchozí smaže to už asi ale nepujde udělat že ???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: pon bře 14, 2011 4:33 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
oj, zabudol som. asi máš zaškrtnuté "Game" -> "Show debug properties". Odškrtni to a potom sa ti tie čísla na obrázku neukážu.
Dalšia vec, ked chceš aby sa ti predchodzí obrázok nezmazal tak si môžeš vytvorit property typu int a pomocou pythona ju zakaždým zvýšit ked uložíš obrázok. Následne túto property vložíš ako posledný znak názvu obrázku a je to.... bohužial pri tomto postupe sa po reštartovaní hry alebo zmene scény začnú obrázky ukladat od nuly ale určite sa to bude dat vyriešit.

P.S. Možno sa na to neskôr pozrem, dnes mám pred sebou nudných cca 100 riadkov


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: pon bře 14, 2011 9:04 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte bře 09, 2010 6:35 pm
Příspěvky: 85
:emo04: ja se tak stydím ale ja to nenašel :emo04: :emo04:
a kdyby si mi udělal to aby se ty obrázky nepřemazávaly bylo by to fajn a tim bych už mohl přidávat svoje oběkty

kdyby nějak šlo z obrazok.png > obrázek.png tak by to byla nejlepší vec co v blenderu mám :emo17: :emo17: :emo17: :emo17: :emo17: :emo17: :emo17: :emo17: :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: úte bře 15, 2011 3:00 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
V tomto článku hned na prvom obrázku máš ukázané, kde to je :wink: http://blenddev.blog.cz/1005/kapitola-2 ... i-objektov

Na to aby si zastavil premazávanie obrázkov ti bude stačit pár podmienok if a operácie z retazcami. Ak smiem byt zvedavý, do akej miery poznáš Python?

Ešte drobnost. Ked sa pokúsiš uložit v tom blende obrázok s názvom "obrázek.png" tak ti konzola vynadá že "TypeError: Can't convert 'CValue' object to str implicitly" . Blender ešte nemá moc rád UTF-8 takže zatial by som sa diakritike vyhol... teda aspoň, ked sa tie retazce motajú okolo Textového editora Blenderu, tam vzniká problém.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: úte bře 15, 2011 6:00 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte bře 09, 2010 6:35 pm
Příspěvky: 85
a python neumím :| chystám se ho učit až na střední škole ted je spíš por mě silnou stránkou modelovaní :-D
a kdyby se blenderu nelíbilo obrázek.png tak by to šlo obrazek.png


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: sob bře 19, 2011 10:27 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Tak sa teraz sústreď na to modelovanie, nemá zmysel pýtat od ludí úpravy skriptov, ktorým nerozumieš. Tiež by si sa mohol nejaké základy Pythona naučit sa mostatne, neni to jadrová fyzika :wink: a potom ti to na strednej pojde lahšie. Nechcem ta nejak odrádzat ale pri takýchto veciach by si mal veded aspon približne, o čo sa v ktorom riadku jedná.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: ned bře 20, 2011 8:51 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte bře 09, 2010 6:35 pm
Příspěvky: 85
tak když už si si na tom dal takovou práci si myslím nebyla by škoda to nechat ted na me :emo15:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: otačení okolo objektu
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2011 7:09 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
odteraz ti budem dávat iba také menšie rady a budem ta navádzat správnym smerom..... to zvládneš neboj :wink:
Radu, ako spravit to s tým aby sa ti pri screenshote nepremazával predchodzí obrázok som ti poradil... a ak nechceš aby sa ti číslo obrázku resetlo vždy, ked vypneš a zapneš hru, z ktorej chceš robit screensthoty tak si môžeš zapísat číslo screenshotu do súboru http://programujte.com/?akce=clanek&cl=2005092501-python-10-lekce.

Pri najhoršom mi pošli kúsok kódu sem na fórum a ja ti to poobravím a navediem ta správnym smerom. Takto sa viac naučíš.

P:S. ak som niečo napísal zle, tak prosím prepáč.... je piatok :emo36: :oops:
P.P.S. nechem ti zle, ale najlepšie je ked ti niekto ukáže smer a ty sa tým smerom vydáš, napr. viewtopic.php?f=11&t=6770 (ja viem, som roztržitý blbec :banana: :-D ) alebo téma o inventári, ktorú som tu zakladale pred takmer dvoma rokmi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz