blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
otačení okolo objektu http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=8027 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | coky [ sob úno 19, 2011 12:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
víš sem uplněj amater takže kdybys mohl a udělal mi to klidně počkám |
Autor: | Bigbob [ sob úno 19, 2011 1:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
ak ma zgerbiak nepredbehne... :D asi to nefunguje preto, že blender 2.5+ používa python 3.1, stará 2.49b použía 2.6.7(trafil som sa?) |
Autor: | coky [ sob úno 19, 2011 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
takže když mi to napíšeš tak abych v tom mohl potom hále pracovat budu si muset stáhnout novej Python jo ? |
Autor: | foret [ sob úno 19, 2011 3:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
podle mě ano, protože pro 2.5x potřebuješ python 3.x |
Autor: | Bigbob [ sob úno 19, 2011 7:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
nie nie, od verzie 2.5 hore má blender potrebný python vstavaný v sebe takže nie je treba stahovať novú verziu pythona... pohodlná vec |
Autor: | coky [ sob úno 19, 2011 9:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
to je fakt pohodlné doufám že to je i veverzi kterou nemusíte instalovat jelikož sem si nechtěl zkazit 2.4.A doufám že vás z tím moc neruším |
Autor: | Bigbob [ ned úno 20, 2011 10:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
Tradičnému inštalátoru pre 2.56a by som sa na tvojom mieste vyhol, počul som že nie je celkom v poriadku. Pyhton je zabalený aj v .zip verzii blendera. A neboj, nerušíš . |
Autor: | coky [ pon úno 21, 2011 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
ta děkuji ale jestli bude ta scéna použitelná jen ve 2.5 jako že bude tak to budu muset používat Append or link a budu tam přesouvat objekty z 2.4 doufám že to nebude vadit ?? jelikož mi 2.5 velice nevyhovuje hledal sem 15minut Subsurf |
Autor: | Bigbob [ úte úno 22, 2011 1:10 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
No, pokial viem, tak základná štruktúra objektov sa nezmenila, takže by to nemal byť problém... aj keď neviem prečo by si potreboval prenášat niečo z novej verzie do starej(pokial zrovna nerobíš bitmapové fonty cez Ashov generátor ) V modifikátoroch by som spravil ešte malé vyhladávacie políčko, podla textu v nom by sa filtrovalo, ktoré modifikátory by sa zobrazili. Inak mi ale 2.56a čko vyhovuje viac ako starý blender. Na nové UI je treba si zvyknút ale zvýšenú flexibilitu uživatelského rozhrania neskôr oceníš(teda aspoň dúfam) P.S. len za dnešok mám sklz asi 2 hodiny a teraz to dohánam, ten blend bude musiet počkat.... ale výsledky práce dám čoskoro na fórum |
Autor: | coky [ úte úno 22, 2011 6:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
jak sem říkal vůbec to nespěchá |
Autor: | coky [ úte bře 01, 2011 10:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
ja nechci bejt netrpěliví pochopím když máte hodně práce ale říkal si v utery ale neuraž se klidně počkám jen nějakou informaci |
Autor: | Bigbob [ stř bře 02, 2011 7:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
Dnes ked sa vratim domov, tak sa do toho pustim, zajtra by to malo byt. Mozno to stihnem doobeda., najneskor do nejakej jednej rano |
Autor: | coky [ stř bře 02, 2011 9:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
děkuju :) |
Autor: | Bigbob [ stř bře 02, 2011 11:42 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu | ||
Tak a je hotovo. Malo by to mať všetky funkcie pôvodného skriptu, ak nie, tak mi napíš a ešte to doladím. Chvalabohu to bolo dosť jednoduché ale už sa mi nechcelo hrať s farbami opíc, tie si môžeš apendnút zo starého blendu(ja viem, som strašne hnilý ;) ) Dovolil som si pridať/upraviť pár komentov a krátky zoznam vylepšení, ktoré by sa hodily. Môžem ich neskôr prirobiť sám ale nenahnevám sa ak sa niekomu podarí ma predbehnúť A Zgerbiak, mohol by som tvoj skript(portovaný na 2.5X) použit v jednej zo svojich hier? P.S: presná verzia: 2.56.2 r35253
|
Autor: | coky [ čtv bře 03, 2011 5:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: otačení okolo objektu |
ani nevíte jak se sem bojím napsat ale nevynechali jsme hlavní problém ?? nebo jak se dělá ten screenshot |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |