blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
Zjištění objeku ve scéně http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7927 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | zgerbiak [ čtv říj 28, 2010 6:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zjištění objeku ve scéně |
mbvun píše: hitobj = raysens.getHitObject() print(hitobj) #když sensor ray positivní tiskne jméno objektu to jde ray = scene.getObjectList()[hitobj] #tady nenajde objekt ve scéně,a ještě bych chtěl jistit jeho orientaci děkuji za rady. print (ray) Naozaj píše meno objektu? Kód: hitobj = raysens.getHitObject() #tu získaš celý objekt print(hitobj) #aby písalo meno objektu malo by to vyzerať takto: print(hitobj.name) Tato časť je zbytočnosť, pretože je to vlastne to isté ako 2 riadky pred tým. Kód: ray = scene.getObjectList()[hitobj] #toto nieje dobre. treba tam zadať hitobj.name, je to slovník a údaje sú prístupné podľa mena, nie podľa celého objektu. print(ray) #to iste ako pred tym. ray.name objekt si už získal v hitobj = raysens.getHitObject() Načo získať zo scény objekt ktorý už máš. Orientáciu objektu získaš ľahko orientacia = hitobj.orientation Píšeš v starej syntaxi. Pokiaľ robíš v novších verziách blenderu, tak ti to síce pôjde, ale v konzole to stále píše upozornenia. v 2.5 to nepôjde vôbec. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |