Právě je sob pro 15, 2018 7:04 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Zjištění objeku ve scéně
PříspěvekNapsal: čtv říj 28, 2010 6:54 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
mbvun píše:
hitobj = raysens.getHitObject()
print(hitobj) #když sensor ray positivní tiskne jméno objektu to jde

ray = scene.getObjectList()[hitobj] #tady nenajde objekt ve scéně,a ještě bych chtěl jistit jeho orientaci děkuji za rady.
print (ray)


Naozaj píše meno objektu?
Kód:
hitobj = raysens.getHitObject() #tu získaš celý objekt
print(hitobj)                           #aby písalo meno objektu malo by to vyzerať takto: print(hitobj.name)


Tato časť je zbytočnosť, pretože je to vlastne to isté ako 2 riadky pred tým.
Kód:
ray = scene.getObjectList()[hitobj]   #toto nieje dobre. treba tam zadať hitobj.name,  je to slovník a údaje sú prístupné podľa mena, nie podľa celého objektu.
print(ray)                                     #to iste ako pred tym. ray.name

objekt si už získal v hitobj = raysens.getHitObject()
Načo získať zo scény objekt ktorý už máš.

Orientáciu objektu získaš ľahko
orientacia = hitobj.orientation

Píšeš v starej syntaxi. Pokiaľ robíš v novších verziách blenderu, tak ti to síce pôjde, ale v konzole to stále píše upozornenia. v 2.5 to nepôjde vôbec.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz