blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

inventár
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=7124
Stránka 11

Autor:  Bigbob [ ned říj 04, 2009 9:01 pm ]
Předmět příspěvku:  inventár

Chcel by som si v BGE spraviť inventár, ktorý by mal vedieť nasledovné veci:
-ak prejdem myšou nad nejaký objekt tak sa mi zobrazí jeho popis (hotovo ale spracovanie je neefektívne)
- presúvanie objektov v inventári pomocou myši
- "používanie" objektov
- kombinovanie objektov
- presúvanie objektov z jedného inventára do druhého

Ak by som mal iba pár objektov tak by to nebolo také strašné ale druhov objektov budem potrebovať dosť. Nieje mi jasné ako to spraviť nejak efektívne, napríklad aby som popisky jednotlivých predmetov mal v jednom súbore. Je mi jasné, že pri vytváraní súboru(súborov) s objektami budem musieŤ použiť OOP. (už som robil nejaké pokusy ale k použitiu v BGE som sa nedostal)

Nemohli by ste mi prosím poradiť, ako postupovať? Nechcem po nikom kompletný zdrojový kód, len pár rád ohladom prístupu k veci. Možno by som na to časom prišiel aj sám, no nechce sa mi znova "vymýšľať koleso" a tak vás prosím o nejaké rady, ako začať.
dúfam, že som vás svojim dlhým príspevkom neunudil k smrti :oops:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/