Právě je čtv bře 28, 2024 11:23 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Velmi divna alpha
PříspěvekNapsal: ned kvě 24, 2009 1:18 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Pokusam sa napodobnit styl mafie a na kolesa stareho auta som dal texturu, ktora ma alphu...aj na vonkajsie kruhy, aj na disk...ale ked sa dostanem s autom do urciteho uhla, stane sa divna vec...akoby ten disk presvital cez gumu a guma akokeby bola priehladna...ale nemoze byt, lebo ma nepriehladny material...ako opravit tuto alfu?

Pre istotu posielam obrazky

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Pre istotu posielam obrazky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 24, 2009 2:17 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
To bude zrejme nejakym usporiadanim faceov. Pretoze kamera najskor vidi gumu z vrchu, potom ten plane s priehladnou texturou, cez ktory ma byt potom vidiet guma z vnutra. Ako na to neviem, ale ja osobne by som obetoval asi 12 facou na koleso naviac a vymodeloval by som vnutro kolesa normalne bez alpha textury. Myslim ze ti to nezabere viac vypoctoveho casu ako s alfou a ak ano, obmedz vertexy na obvod kolesa, tam ich mas zbytocne moc, ani by som sa nebal ist na polovicu.
Edit: Nehovoriac o tom, ze tie gumy mas nezmyslne az z troch radov vertexov = 2x viac faceou. Nestacili by len dva rady (na sirku myslim)?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 24, 2009 2:42 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
kracho píše:
To bude zrejme nejakym usporiadanim faceov. Pretoze kamera najskor vidi gumu z vrchu, potom ten plane s priehladnou texturou, cez ktory ma byt potom vidiet guma z vnutra. Ako na to neviem, ale ja osobne by som obetoval asi 12 facou na koleso naviac a vymodeloval by som vnutro kolesa normalne bez alpha textury. Myslim ze ti to nezabere viac vypoctoveho casu ako s alfou a ak ano, obmedz vertexy na obvod kolesa, tam ich mas zbytocne moc, ani by som sa nebal ist na polovicu.
Edit: Nehovoriac o tom, ze tie gumy mas nezmyslne az z troch radov vertexov = 2x viac faceou. Nestacili by len dva rady (na sirku myslim)?


ano, ale ked robim uv mapping, tak textura tvori iba polovicu gumy...a ked tam dam len jeden rad vertexov, tak na polovicu toho radu bude spravne textura gumy ale na druhu sa zle zopakuje (dobre by bolo, keby sa zopakovala zrkadlovo, lenze sa neopakuje zrkadlovo) tak to preto mam dva rady...asi prerobim texturu :D

takze ziadne ine riesenie? musim to teda spravit meshovo? :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 24, 2009 3:28 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ok, koleso som premodeloval, ale napriek tomu ten disk presvita... :cry:

a navyse nie pri KAZDOM spusteni...raz presvita, potom ne...co s tym?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 30, 2009 7:53 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Posli .blend aj s texturami.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 30, 2009 2:36 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
netreba, zabudol som spomenut, ze som to uz vyriesil...

ale este stale som nevyriesil ako zistit ci ide auto dopredu, alebo dozadu...rucnu brzdu som vyriesil...

uz tea ziadna divna alpha...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 01, 2009 12:43 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
ak mas vektor rychlosti a poznas vektor ktory vychadza zo stredu auta a smeruje dopredu tak cez skalarny sucin tychto vektorv ziskas uhol aky zvieraju


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz