Právě je pát bře 29, 2024 12:47 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Chromovy efekt, postprocess
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 10:55 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Najprv by som sa chcel spytat, ako spravim nejaky efekt chromu, skusil by som asi nieco ako realtimove mapovanie textury...lenze akej? je niekde ukazany priklad, ako sa to ma robit?

A este by som rad vedel, ci sa da vyrobit script v Blenderi do game enginu, ktory spravi ako je v niektorych hrach taky postprocess, len neviem ako sa vola, svetlo sa tak prelieva cez objekty...ze niektore az zaniknu...

a keby fakt niekto vedel, ale to len tak na okraj s tym autom pospajanym cez constraints...alebo neexistuje lepsi script na auto v GE nez ten co je? ja som skusal cez constraints, ale je to strasne...hlavne so zatacanim kolies...som zvedavy, ci to vobec niekedy bude fungovat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 16, 2009 11:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
pokud pouzivas GLSL materialy blenderu(jiny sem nezkousel :D )chromovy efekt udelas tim, ze si pridas dalsi texturu, ty misto UV nebo orco nastavis Ref ... me to fungovalo :) (jeste sem pak nastavil v UV image editoru v menu IMAGE a REALTIME TEXTURE PAINTING a pak reflection (ale myslim, ze to je jen pro view, ne pro hru..nejsem si ale jistej) a ty zbyly problemy nevim :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 12:24 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ale ja som povedal, ze viem, ako spravit aby to vyzeralo tak, cize viem ze mam dat realtime reflection...nepouzivam glsl, preto to tak robim...ale ako ma vyzerat samotna textura? biele pozadie, sive smuhy? siva gula? fakt neviem...mozno raz, ked budu enginy na vysokej urovni ( a takisto vykony PC) dojde aj na realne zrkadla, odrazy, chromy, realtimovo regujucu vodu...teraz asi este nie :(

k comu vedie moj prispevok :D ze to musime simulovat...len neviem ako...zatrhnut realtimove zobrazenie textury...textury...akej?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 2:17 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
tak vetsinou se davaj(pokud ja vim) takovyhle textury (v podobnym stylu, jen maji misto toho prostredi kolem koule treba cerno :)

http://img76.imageshack.us/img76/8988/chromeao1.png
http://img201.imageshack.us/img201/214/ ... on2tl4.png


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 6:51 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
a to budem tu texturu furt menit? napriklad, auto s chromovym naraznikom ( :lol: :D ) pride do lesa tak sa ta textura zmeni a objavia sa tam stromy...ide do puste, bude tam hnedocervena textury...pride neviem...do mesta tak sa tam budu odrazat domy...hm...to bdue vela textur...ale zase keby to malo byt realtimovym odrazom, no to by bolo kamier, na kazdom narazniku, na kazdej blbosti, aby snimali, co kde je...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 7:00 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
nj, ona by stacila jedna, ale to by to nevypladalo tak dobre :) jinej zpusob ja neznam :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 17, 2009 7:10 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
mozno v 2.50 blenderi uz budu reflexie v GE zabudovane...dufam, ze ano...ak nie, tak budeme nase procesory trapit scriptami a renderujucimi kamerami :lol:

ono ak chces mat trebars nejaku gulu z kovu, povedzne nejaku lesklu chromovu gulu a vies ze bude len v byte, oplati sa tam dat taku texturu ako si ty poslal, s rendermi toho bytu...lenze ked je to cast auta, ktorym jazdis po okoli, ziadne fake reflexie ti to nevyriesia...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 19, 2009 12:15 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
pokud mas glsl a umis psat ty shadery...
tak v logice je jedna kosticka(nepamatuju si jmeno...) co dela 2d postproces motion blur a tak a muzes ji podstrcit svuj vlastni vytvor krome tech nekolika co tam sou uz v zakladu
k tomu autu mam takovy wrapper co se snazi simulovat typy povrchu po kterych auto jezdi najdes to tu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=6611

a k tem odleskum texturu muyes menit Ashovym blend video texture pluginem ale to uz asi vis...
taky muzes pouzit i envmapu ale nejdriv si ji musis upect dela se to v texturach ta v multitexture funguje mimochodem funguje i policko OB v map to panelu a pak tu texturu muzes posouvat pouhym pohybem toho objektu... fonguje to v i multitexture


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz