Právě je čtv bře 28, 2024 7:32 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Objekty
PříspěvekNapsal: stř črc 02, 2008 9:51 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Mam jeden problem...

Mam 50 objektov pomenovanych od obj1 az po obj50 (obj1; obj2;...; obj49; obj50), a kazdy ma premennu A. U kazdeho objektu sa premenna A lisi, nie je v tom nijaky system, cize obj1 moze mat hodnotu premennej A 25, obj 36 moze mat A 185, atd, proste nahodne cisla...No a teraz mam este jednu empty Empty, ktora "zbiera" premenne A z objektov (a empty ma tiez premennu a, do nej sa to zapisuje)...a zatial som prisiel iba na toto:

obj1 Sensor: Mouse over > Controller and, Empty Actuator Property:A property:A obj: obj1

ale robit to pre kazdy objekt je dost zdlhave, neviete o lepsom sposobe?

ale je tu este jeden ovela vacsi problem, ako pracne zadavanie premennych a kopirovanie na empty...ako som udal priklad, empty je v logic bricks prepojena s objektmi, cize ked vyselektujem obj1, tak sa zjavi aj empty (su prepojene tak, ze Controller and je u kazdeho objektu spojeny s Empty Actuatorom Property - copy, property a, objekt objX atd atd...), a kedze sa zjavi empty ktore je prepojene s objektami, zjavia sa v podstate vsetky objekty, ktore som stihol poprepajat...no a ja som tych objektov stihol poprepajat 21, kym sa stala velmi cudna vec...empty z logic bricks zmizla! proste selectnem empty s dalsim objektom, ze ho idem prepojit, a tam sa zjavia doteraz vsetky objekty, novy objekt ale empty uz nie! nie je to tym, ze tie logic bricks maju nejake obmedzenie, ze ked je viac v stlpci actuatorov, ako tych 21 (plus empty, cize 22), tak jednoducho poslednu vec zo zoznamu Blender vyskrtne (cize v mojom pripade empty)?

dufam, ze ste ma aspon trochu pochopili, a ak najdete lepsi sposob zbierania hodnoty premennej z viacerych objektov do premennej jedneho objektu (empty), a k tomu este ten problem so zmiznutim z logic bricks, a budem vam povdacny...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 03, 2008 7:47 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
skús toto


Přílohy:
test.zip [35.05 KiB]
135 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 03, 2008 8:14 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ty si poklad! dakujem! inak, vobec tomu nerozumiem, ale hlavne ze to funguje :shock: mohol by si mi pls objasnit ako to funguje? rozumiem akurat zobrazeniu mysi, showmouse, tomu rozumiem, ale co je to tam za akumulator.... :D, budem rad ak mi to vysvetlis, ale ak nie, nevadi, aj tak som ti vdacny za ten blend...velmi mi pomohol...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 03, 2008 8:47 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Je to veľmi jednoduché:

GameLogic.accumulator je globálna referencia na Empty objekt. Táto referencia sa vytvorí skriptom EmptyInit.py, ktorý sa spúšťa na začiatku hry.

Keď je myš nad niektorým objektom, Spustí sa skript MouseOver.py, ktorý zapíše stav premenej A objektu, na ktorom je myš, do premennej A Empty objektu (cez jej referenciu GameLogic.accumulator).

Premennú accumulator si môžeš pomenovať, ako chceš, len musí mať rovnaký názov v oboch skriptoch.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 03, 2008 9:30 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
hm...len som si vsimol, ze script nefunguje, ked je zobrazenie (ci uz kamery, alebo ked to v blenderi pustas, tak viewu) orthoghraphic (vo viewe, ked stlacis 5 na numpade, alebo v Nastaveniach kamery to zaskrtnes)...nevies preco...? nevadi mi to velmi, len by som to chcel vediet...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 03, 2008 10:25 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
To je zrejme bug Senzora Mouse Over - nefunguje v ortografickom zobrazení mimo kamery.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 03, 2008 11:19 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
sensora nie...sensora v scripte (neviem ako to blender chape, ked je to v dcripte, ale ked to bol ako sensor v logic bricks, fungovalo to aj v orth...), inak nestazujem sa, bezi to perfektne, az na male oneskorenie :D to lebo tych objektov tam ma ehm :oops: :oops: 517...asi preto to tak mierne seka...ale v poho...dik! :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz