Právě je čtv bře 28, 2024 3:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Collision cez python
PříspěvekNapsal: pon dub 07, 2008 9:45 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Zdravim, neskusali ste niekto pomocou skriptu pocas hry vypnut, ci zapnut kolizie? Mam na mysli nieco ako setCollision() alebo restoreCollision().


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 10, 2008 2:31 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
Tohle je pro zapnutí vypnutí fyziky, třeba to bude stačit nějak přepsat pro collision.



GL=GameLogic
cont=GL.getCurrentController()
own=cont.getOwner()
space=cont.getSensor("sspace")
if space.isPositive():
own.suspendDynamics()
else:
own.restoreDynamics()


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 13, 2008 8:10 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
restore a suspend dynamic poznam, inak by som tam nepisal ten priklad, ale to funguje na nieco uplne ine, ale aj tak dik, vymyslel som to inak.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 13, 2008 8:39 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
xeonikx: kracho chcellen vypnut kolizie, suspend dynamics sposobi vypnutie fyziky
kracho: a mohol by som vediet, ako si to vyriesil? len pre zaujimavost, len ma to zaujima...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 13, 2008 10:51 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Pouzil som dva objekty, jeden s a jeden bez collision a tie potom podla potreby menim. Mozno by to slo aj cez replace mesh, ale pre moje ucely sa viac hodi toto.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 2:31 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
no mne replace mesh spravi len to, ze odraza sa to ako povodny objekt (napriklad mam gulu s convex hull polytope a kocku, ked vymenim gulu za kocku za behu hry replace meshom, tak sa to stale odraza ako gula ale vyzera to jak cube :D), a k tomu pythonu, nebola k tomu nejaka dokumentacia? abo knizka pythonu, v cestine, alebo slovencine? kto mi poradi nazov pls...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 14, 2008 7:03 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
No k pythonu je urcite dokumentacia, neviem uz presne kde, ale myslim ze funkcia na vypnutie kolizii tam nie je. Ja totiz robim editor do hry plan 9, a tam potrebujem aby mi kurzor raz na objekt reagoval a inokedy zasa nie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Dokumentace Pythonu
PříspěvekNapsal: pon srp 25, 2008 1:57 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 11, 2007 6:39 pm
Příspěvky: 46
Nějaká dokumentace je tady, ale ta je zastaralá. Novější jsem v HTML podobě nenašel.
Ale na SVN je její zdoják (https://svn.blender.org/svnroot/bf-blender/branches/blender-2.47/source/gameengine/PyDoc/), tak jsem ho stáhnul (celou tu složku) a vygeneroval HTML přes epydoc.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz