Právě je čtv bře 28, 2024 5:16 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Přidání python skriptu pod actuator
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 7:46 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 11, 2007 6:39 pm
Příspěvky: 46
Zdravím.

Mám Blender 2.45, ale připadá mi, jako by tam nějaké věci chyběly. Tak třeba nemůžu najít explode modifier, o němž se mluvína stránkách Blenderu, a teď nevím, jak mám přidat pythonový skript k objektu v GameBlenderu. Tady se píše, že ho mám přidat pod actuator (controller), ale nic takového tam nemám. Mohl by mi někdo pomoct?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 8:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
Prostě přidej controller a tam kde je napsáno AND to změň na Python :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 26, 2008 8:12 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned lis 11, 2007 6:39 pm
Příspěvky: 46
batwin píše:
Prostě přidej controller a tam kde je napsáno AND to změň na Python :wink:

Aha, tady to je.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz