Právě je čtv bře 28, 2024 2:53 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Svetlo a prechod do tiena
PříspěvekNapsal: čtv úno 14, 2008 4:04 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Dobry, den, mam takyto problem: spravil som si scenu, na ktorej sa pohybuje objekt, cele to lezi na krajinke, ktora ma malo vertexov. apol som vypocet svetiel na krajinku (F > Set Light) cize ked sa po nej hybe objekt aj s priparentovanym svetlom, cele by to malo byt osvetlene...ale vyzera to umelo, skusil som dat subdivide, uz je to lepsie, lenze aby to vyzeralo tak, ze prechod medzi svetlom a tienom (to co uz Spot-om nie je osvetlene) je plynuly a nerobi to tam take svetelne kocky ( podla toho, ako su ulozene jednotlive face) ako to spravit, aby nezalezalo na jednotlivych facoch, ale tak, aby to slo nezavisle a robilo pekne prechody...v HL 2 urcite nie su do zblbnutia subdivovane plochy lebo ked zapnet baterku proste to robi v tme pekne tiene, to by mi inak sekalo, kebyze je to tak riesene vsade, dufam, ze mi dakto pomoze, ked mi neporozumiete (z vyjadrovania nie som borec :wink: ) tak poslem screen mojho problemu, staci povedat :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 14, 2008 4:37 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Zrejme potrebuješ dynamickú lightmapu (aj keď si nie som celkom istý z tvojho popisu problému). Pre dynamickú lightmapu treba použiť ďalšiu textúru v materiáli a druhú sadu UV súradníc. UV súradnice potom podľa pohybu prepočítavať. Toto riešenie potrebuje mať zaručenú určitú hustotu vrcholov meshe, aby nevznikali vizuálne artefakty.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 14, 2008 7:38 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ok, pripajam image, potrebujem, aby tiene nemali take zubate okraje, ale bez zahustenia meshu to asi nepojde... :cry: :!:


Přílohy:
Poznámka: Screenshot "zubateho" tiena...
screenshot.JPG
screenshot.JPG [ 95.22 KiB | Zobrazeno 1284 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz