Právě je pát bře 29, 2024 1:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hrozna dilema, co je s tym exe???
PříspěvekNapsal: pát úno 08, 2008 11:13 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
)Prosim poradte mi, chcel som dostat program do exe, dostal som, otvorim, a stadial na mna cumia neotexturovane biele predmety...popri tom, ked to spustim v Blenderi, vsetko je OK!!! jedine auto je otexturovane, ale to sa uz nepozriem, ako, lebo vsetky diely su Join, cize su spolu, v jednom meshi, a neviem, ako ich dostat zase samostatne, aby som sa pozrel, co mam spravit sobjektmi, aby boli otexturovane, proste zapne vypocet svetiel (F9), objekt je cierny...nedam, objekt je biely, ale ved je na nom mapa, aj image, vsetko, proste v Blenderi je to vsetko ok, ale v exe je to vsetko nanic :( :( :( :cry: :cry: :?: :?: pls strasne prosim poradte miii!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 09, 2008 4:19 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
S tými textúrami by to mohlo byť tým že si exe uložil inam ako blend, tak nesedia cesty ku nim. Najistejšie máš keď texúry spakuješ do blendu (File -> Pack Data) a potom to ulož do exe.

S tými objektami čo si dal ako jeden mesh, tak ti stačí označiť jeden vertex
a stlač L , mal by sa ti označiť celý objekt, ktorý si tam pridal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 09, 2008 6:18 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
To je s tym L je problem, o tom som vedel, lenze...ked som dal join, tak potom som dal Remove Doubles, cize to L mi moc nepomoze, mozno tak sedadla, ale kapota je uz celok, aj so svetlami (ako priklad hovoroim)...a uz mam textury v poriadku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 09, 2008 11:29 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Tak potom jedina cesta je manualne oznacit vertexy (trebars svetla) a pouzit p->selected. Ale ak ti de iba o otexturovanie, oznac obrysy svetla a stlac ctrl+e ->mark seam, a potom vo face mode (f) stlac L s kursorom nad svetlom. Respektive to mozes oznacovat pomocou alt+RMB priamo vo face mode.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 10, 2008 3:50 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
dakujem, texturovat viem :? :wink:

este by som potreboval radu ohladom jednej veci, co sa netyka tohoto, mam zalozit novu temu, alebo to mam napisat sem, netyka sa to toho texturovania, ani exe, ale potrebujem vediet daco ine, co sa tyka BGE...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 10, 2008 11:29 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Vsak ja ti nedavam navod na texturovanie ale na rozdlenie objektu prehladne.
Inak ak sa ten problem tyka niecoho ineho, co nie je v tomto threadu ani inde tu na fore tak zaloz novy thread v otazkach BGE.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz