blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

zacatecnik
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=11&t=4834
Stránka 35

Autor:  zgerbiak [ sob říj 06, 2007 10:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Niesom si isti ci by to slo.
Mozno hej cez python, ale o nejakom normalnom sposobe neviem. :roll:

Autor:  Johny.D [ ned říj 07, 2007 11:21 am ]
Předmět příspěvku: 

řeÅ¡ením je vyrobit si několik druhů textur s kanálem alfa .např rovný díl, roh ... a ty pak dát na samostatnej mesh duplikovanej z originálu.

Přílohy:
alfa.JPG
alfa.JPG [ 85.92 KiB | Zobrazeno 2953 krát ]

Autor:  joxer [ ned říj 07, 2007 11:39 am ]
Předmět příspěvku: 

je no to bude docela narocny, ale co se da delat .

jeste mam dve veci: jaky sou moznosti enginu co se tyce ruznych materialovych nastaveni - vsimnul sem si ze v enginu de pouzit textura a taky specularita. ale jak je to s ostanima vecma- co bump mapy? nebo displacement a podobny efekty- co vsechno je podporovany enginem?
a jdou delat real time stiny?

a jeste druha vec- snad to dobre vysvetlim :lol:
rekneme ze prejdu z jednoho levelu do druhyho a v druhym levlu spustim nejakej mechanismus a chtel aby se v prvnim levelu neco zmenilo (treba otevrely dvere), abych az se vratil do prvniho levelu vypadal level trochu jinak. je to mozny?

dekuju

Autor:  zgerbiak [ ned říj 07, 2007 2:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ohladom materialov som nemal nikdy prehlad.

Co sa tyka tej sceny, tak urcite ano. cez python ;)

Autor:  joxer [ pon říj 08, 2007 12:14 am ]
Předmět příspěvku: 

pres python? ja programovani nerozumim ani trosicku, to bude asi se mnou dost tezky. zrovna tohle by se docela dost hodilo, delat hru v jedny scene to by bylo pekne narocny na grafiku.
je nejakej navod na python v cestine? ale nevim teda, zas tak moc casu nemam :roll:

Autor:  joxer [ úte říj 09, 2007 7:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

mam problem s animovanim postavy, postava chodi, vsechno je ok, ale kdyz dam sipku doleva tak de doleva, ale kroky ma porad jakoby sel dopredu. jak udelam aby se pri kliknuti na levy tlacitko postava otocila celem doleva a pak sla porad doleva, to samy do prava, zpatky, proste aby se naklanela celem tam kam de...

dalsi problem je z fyzikou, jak udelam aby postava neprochazela pevnyma vecma (skaly, domy atd...) kdyz u postavy zapnu normalne fyziku, tak nez stacim neco udelat tak mi odlitne ze sceny a je pryc.

moc dekuju za rady

Autor:  joxer [ úte říj 09, 2007 7:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak problem s postavou vyresen :)
dal sem nastaveni na levy i pravy tlacitko jenom otoceni a na couvani jsem udelal jinou animaci, takze uz ok :)

akorat s tou fyzikou mam problem, porad nevim jak nastavit aby postava neprochazela vecma (funguje to jenom pri sumo fyzice).

navic sumo i bullet mi nejak zlobi, postava obcas propadne :roll: neda se chodit do kopce ale jenom rovnym plane atd... :roll:

Autor:  joxer [ stř říj 10, 2007 2:47 am ]
Předmět příspěvku: 

tak se mi povedlo konecne jakstaks nastavit scenu, ze chodi postava, neprochazi vecma a tak nejak to bezi, ale kdyz tohle ulozim jako runtime prilozim potrebny knihovny, tak hra zlobi.
v blenderu kdyz zmacku P tak je vsechno OK, ale jak udelam save as runtime, tak postava, ktera byla spravne origovna, tak je uplne strasne zdeformovana, vertexy rozlitany pres celou obrazovku, fakt si nevim rady, prosim poradte nekdo co by se s tim dalo delat :roll:

Autor:  zgerbiak [ stř říj 10, 2007 4:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

No,vidim ze si tie problemi vyriesil aj sam. :)
K tomu poslednemu s rozlietanimi vertexmi tak neviem :D , mne sa cosi take nestalo. Ani neviem v com by mohol byt problem :roll: .

Autor:  joxer [ stř říj 10, 2007 4:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

prikladam obrazek toho co se mi stane pri exportu do runtime :roll:

nemuze to bejt treba inverzni kinematikou? ale zas znova delat novou armaturu a znova animace :roll:

Přílohy:
problem.jpg
problem.jpg [ 51.19 KiB | Zobrazeno 2862 krát ]

Autor:  zgerbiak [ stř říj 10, 2007 5:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skus jednu vec:
otvor si novy blend a importuj do neho cely blend z hrou a skus to ako exe znovu.
To robim ked mi to robi podobne sprostosti a uz si neviem rady.

Autor:  joxer [ stř říj 10, 2007 5:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak sem to udelal a porad stejny, vypada to ze problem muze bejt asi jedine v armature, asi to zkusim znova a budu doufat no

Autor:  Johny.D [ stř říj 10, 2007 8:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

postni blend my se na to mrknem :wink:

Autor:  joxer [ stř říj 10, 2007 9:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak to vypada ze to bylo opravdu v IK, udelal sem jednodussi armaturu a ted to funguje, akorat animace vypadaj min realne no...

jeste mi nejde jedna vec, potreboval bych aby ve chvili kdy nemackam sipkama (chodici postava), postava jenom delala drobnej pohyb (dejchani). problem je kdyz to nastavim tak kosti ktery se hejbou kdyz se nic nedeje, tak se z nejakyho duvodu prestanou hejbat kdyz udelam akci ovladanou sipkou (chuze).

pak by me zajimalo jestli nejde do textury nastavit renderovaci kvalita- mam treba barak s texturou a vypada tak nejak plose, ale kdyz ho vyrenderuju s ambient occlusion tak vypada skvele, nevite jestli nejde nejak snadno pak takovej render nejak prevest aby byl soucasti textury?
(snad sem to dobre popsal)

a jeste si nevim rady s animovanou texturou, koukal sem na tutorial (v jednom obrazku) a animace se nekdy prehrava a nekdy ne, prestoze nic nezmenim, asi to ve strasich verzich fungovalo trosku jinak, fakt nevim

Autor:  zgerbiak [ čtv říj 11, 2007 3:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

K tej animacii. Pridaj premennu, ktora bude mat napriklad hodnotu 1 pri chodzi a pri stati 0. ked bude mat 0 bude sa vykonavat dychanie.

K tym texturam. Da sa rendrovat do texturi, ibaze neviem ako :lol: , ale niekde na blender.org to najdes.

Daj link na ten skript pre animovanu texturu.

Stránka 35 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/