Právě je pát bře 29, 2024 10:24 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 06, 2007 10:44 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Niesom si isti ci by to slo.
Mozno hej cez python, ale o nejakom normalnom sposobe neviem. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 11:21 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
řeÅ¡ením je vyrobit si několik druhů textur s kanálem alfa .např rovný díl, roh ... a ty pak dát na samostatnej mesh duplikovanej z originálu.


Přílohy:
alfa.JPG
alfa.JPG [ 85.92 KiB | Zobrazeno 2949 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 11:39 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
je no to bude docela narocny, ale co se da delat .

jeste mam dve veci: jaky sou moznosti enginu co se tyce ruznych materialovych nastaveni - vsimnul sem si ze v enginu de pouzit textura a taky specularita. ale jak je to s ostanima vecma- co bump mapy? nebo displacement a podobny efekty- co vsechno je podporovany enginem?
a jdou delat real time stiny?

a jeste druha vec- snad to dobre vysvetlim :lol:
rekneme ze prejdu z jednoho levelu do druhyho a v druhym levlu spustim nejakej mechanismus a chtel aby se v prvnim levelu neco zmenilo (treba otevrely dvere), abych az se vratil do prvniho levelu vypadal level trochu jinak. je to mozny?

dekuju


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 07, 2007 2:40 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Ohladom materialov som nemal nikdy prehlad.

Co sa tyka tej sceny, tak urcite ano. cez python ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 08, 2007 12:14 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
pres python? ja programovani nerozumim ani trosicku, to bude asi se mnou dost tezky. zrovna tohle by se docela dost hodilo, delat hru v jedny scene to by bylo pekne narocny na grafiku.
je nejakej navod na python v cestine? ale nevim teda, zas tak moc casu nemam :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 7:03 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
mam problem s animovanim postavy, postava chodi, vsechno je ok, ale kdyz dam sipku doleva tak de doleva, ale kroky ma porad jakoby sel dopredu. jak udelam aby se pri kliknuti na levy tlacitko postava otocila celem doleva a pak sla porad doleva, to samy do prava, zpatky, proste aby se naklanela celem tam kam de...

dalsi problem je z fyzikou, jak udelam aby postava neprochazela pevnyma vecma (skaly, domy atd...) kdyz u postavy zapnu normalne fyziku, tak nez stacim neco udelat tak mi odlitne ze sceny a je pryc.

moc dekuju za rady


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 7:40 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
tak problem s postavou vyresen :)
dal sem nastaveni na levy i pravy tlacitko jenom otoceni a na couvani jsem udelal jinou animaci, takze uz ok :)

akorat s tou fyzikou mam problem, porad nevim jak nastavit aby postava neprochazela vecma (funguje to jenom pri sumo fyzice).

navic sumo i bullet mi nejak zlobi, postava obcas propadne :roll: neda se chodit do kopce ale jenom rovnym plane atd... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 2:47 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
tak se mi povedlo konecne jakstaks nastavit scenu, ze chodi postava, neprochazi vecma a tak nejak to bezi, ale kdyz tohle ulozim jako runtime prilozim potrebny knihovny, tak hra zlobi.
v blenderu kdyz zmacku P tak je vsechno OK, ale jak udelam save as runtime, tak postava, ktera byla spravne origovna, tak je uplne strasne zdeformovana, vertexy rozlitany pres celou obrazovku, fakt si nevim rady, prosim poradte nekdo co by se s tim dalo delat :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 4:32 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
No,vidim ze si tie problemi vyriesil aj sam. :)
K tomu poslednemu s rozlietanimi vertexmi tak neviem :D , mne sa cosi take nestalo. Ani neviem v com by mohol byt problem :roll: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 4:42 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
prikladam obrazek toho co se mi stane pri exportu do runtime :roll:

nemuze to bejt treba inverzni kinematikou? ale zas znova delat novou armaturu a znova animace :roll:


Přílohy:
problem.jpg
problem.jpg [ 51.19 KiB | Zobrazeno 2858 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 5:06 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Skus jednu vec:
otvor si novy blend a importuj do neho cely blend z hrou a skus to ako exe znovu.
To robim ked mi to robi podobne sprostosti a uz si neviem rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 5:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
tak sem to udelal a porad stejny, vypada to ze problem muze bejt asi jedine v armature, asi to zkusim znova a budu doufat no


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 8:45 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
postni blend my se na to mrknem :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 9:21 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
tak to vypada ze to bylo opravdu v IK, udelal sem jednodussi armaturu a ted to funguje, akorat animace vypadaj min realne no...

jeste mi nejde jedna vec, potreboval bych aby ve chvili kdy nemackam sipkama (chodici postava), postava jenom delala drobnej pohyb (dejchani). problem je kdyz to nastavim tak kosti ktery se hejbou kdyz se nic nedeje, tak se z nejakyho duvodu prestanou hejbat kdyz udelam akci ovladanou sipkou (chuze).

pak by me zajimalo jestli nejde do textury nastavit renderovaci kvalita- mam treba barak s texturou a vypada tak nejak plose, ale kdyz ho vyrenderuju s ambient occlusion tak vypada skvele, nevite jestli nejde nejak snadno pak takovej render nejak prevest aby byl soucasti textury?
(snad sem to dobre popsal)

a jeste si nevim rady s animovanou texturou, koukal sem na tutorial (v jednom obrazku) a animace se nekdy prehrava a nekdy ne, prestoze nic nezmenim, asi to ve strasich verzich fungovalo trosku jinak, fakt nevim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 11, 2007 3:54 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
K tej animacii. Pridaj premennu, ktora bude mat napriklad hodnotu 1 pri chodzi a pri stati 0. ked bude mat 0 bude sa vykonavat dychanie.

K tym texturam. Da sa rendrovat do texturi, ibaze neviem ako :lol: , ale niekde na blender.org to najdes.

Daj link na ten skript pre animovanu texturu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz