Právě je čtv bře 28, 2024 12:40 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon srp 30, 2004 1:56 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Viackrát (JM a Milikiller) sa tu vyskytli otázky, ako distribuovať hry bežiace v BlenderPlayeri, aby fungovali aj na počítačoch, ktoré nemajú nainštalovaný Python.

1. Treba pribaliť fmod.dll a python23.dll (v prípade, že ide o Publisher 2.25, tak python20.dll).

2. Pripraviť si testovací bat súbor, ktorý pred spustením blenderPlayera vymaže premennú PYTHONPATH. Príklad (súbor start.bat):
set PYTHONPATH=""
"BlenderDynPlayer.exe" -c gametest.blend

3. Spustiť hru pomocou start.bat a overiť, či funguje.

4. Ak nefunguje, skontrolovať konzolu a zistiť, ktorý modul nebol dostupný. Skopírovať tento modul z adresára lib pythonu do adresára hry.

5. Ak hra funguje bez chybových oznamov, koniec, inak pokračovať krokom 3.

Samozrejme je rýchlejšie skopírovať všetky moduly z adresára lib pythonu, ale to je naozaj spústa z 90% zbytočných súborov, ktoré v aplikácii len zaberajú miesto.

Po vykonaní tohto postupu by hra mala byť spustiteľná na ľubovoľnom dostatočne výkonnom počítači bez ohľadu na to, či je na ňom nainštalovaný Python alebo nie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 30, 2004 4:31 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Dotaz:Lze nějak spustit hru naprogramovanou v Pythonu s pomocí knihoven Pygame nutnosti instalace celého Pythonu? Vím že je Python interpretovací jazyk, a proto se ptám jestli se to nedá nějak obejít. Mám takové tušení že jsem nedávno o tom něco slyšel, že by to mělo jít, ale víc opravdu nevím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 30, 2004 5:26 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
kdysi sem si stahnul KIKI takova hra uz sem o ni psal, delana pod pythonem a opengl a ten clovek k tomu prikladal nejaky knihovny ale pokud si chtel si tu hru zahrat tak sis musel nainstalovat python.
jestli je to fakt nutnost to nevim, myslim ze reseni je to co napsal ASh vyskouset co hra potrebuje a to k tomu pribalit, jenze pak musis resit veci kolem licenci pythonu, tazke nejjednodussi cesta je nechat lidi nainstalovat python, a nemusej se ani prdet s promennyma. nebo prilozit licenci pythonu a udelat to co psal ash(sem se trosku do toho zamotal, alel to je u me normal).


jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 30, 2004 5:31 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
jm píše:
kdysi sem si stahnul KIKI takova hra uz sem o ni psal, delana pod pythonem a opengl a ten clovek k tomu prikladal nejaky knihovny ale pokud si chtel si tu hru zahrat tak sis musel nainstalovat python.
jestli je to fakt nutnost to nevim, myslim ze reseni je to co napsal ASh vyskouset co hra potrebuje a to k tomu pribalit, jenze pak musis resit veci kolem licenci pythonu, tazke nejjednodussi cesta je nechat lidi nainstalovat python, a nemusej se ani prdet s promennyma. nebo prilozit licenci pythonu a udelat to co psal ash(sem se trosku do toho zamotal, alel to je u me normal).


jm

Tuším že se ta aplikace na "kompilování" nebo spíše balení knihoven a vytvoření výsledného exe souboru jmenovala PyExe nebo PyExe2, ale mám mizernou paměť takže se můžu mýlit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 30, 2004 5:37 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
taky mam mizernou pamet :wink: tak nejak se to jmenovalo.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 01, 2004 10:39 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
jm píše:
taky mam mizernou pamet :wink: tak nejak se to jmenovalo.

jm

Naše paměť není zase tak hrozná tady je odkaz na to py2exe
http://starship.python.net/crew/theller/py2exe/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2004 6:23 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
dik ASHi,
pravce sem tvoji radu uspesne aplikoval :D

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2004 8:05 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
mimochodem, netusite jak resit prilozeni pythonovskejch modulu k blend filu, prez py2exe?

asi to nepujde, protoze pak by blenderPlayer nedokazal otevrit ten blend. taky by mozna slo nejak prilozit potrebne moduly k blenderplayeru, nebo do. vzhledem k tomu, ze je to open source tak by to nemel bejt problem.

no jen tak uvazuju jak mit co nejjednodussi-nejneprehlednejsi strukturu.

vlastne nechapu proc nemit plnou podporu pythonu v playeru(no chapu, bylo by to zbytecne velky) ale znat moznost a pak ji jeste umet zprovoznit jak pribalit do blenderplayeru, resp: blenderdynplayeru potrebne moduly by bylo fajn :xmas:

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz