Právě je čtv bře 28, 2024 4:02 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Odpružení auta.
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2005 7:21 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Zdravím. Jelikož už mi tohle vrtá hlavou celkem dlouho (cca 2 roky) tak se ptám, jestli někdo někde neobjevil realistcké odpružení auta. Celkem byhc to potřeboval. Nevím jak na to. Zkoušel jsem měřit vzdálenost od země přz ray, ale vypadá to divně!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: chtÄ›l bych udÄ›lat hru
PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2005 5:48 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2005 3:00 pm
Příspěvky: 39
jejíž kouzlo je právÄ› ve fyzice modelů a prostÅ™edí, ale blender na to zdá se nestaÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 26, 2005 2:46 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Vypadá divně...myslím výsledky scriptu...Graficky je to nepoužitelný...o tom to je....Blender dokáže hodně solidní práci z grafikou...viz Hell3 myslím že graficky je to solidní...Ale neumim navrhnout fyzikální model...

Jen tak pro ujasnění...Matiku neumim....Ale jde o to: ???
Rozvrhnout váhu na 4 kola
SpoÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 26, 2005 8:11 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Tak lachouti...Nejste schopný něco samy vymyslet tak to musim udělat za vás.... Heh byl vtip....sorry....

Tak jsem zkusil napsat něco jako odpružení a skoro to i funguje....malinko poupravim některý hodnoty a bude to vypadat snad i dobře...

Máte i přiloženou ukázku....testoval jsem to i pod 2.36 a běží to...
Esteticky a graficky to zatím není nic moc pokud se jedná o hodně hrbolatej terén....ale pokud to je normální rovinka se sem tam nějakým výmolem je to cool...

Má to komplet vlastní fyziku...Ta blenderovská je pomalá a nedá se v ní nastavit vše co bylo potřeba....

Funguje to na bázi porovnávání vzáleností ray sensorů nad kolem....Tak nezapomeňte kolům vypnout kolize jinak naměříte kraviny...


Přílohy:
Poznámka: tady to je
final3.zip [149.62 KiB]
212 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 26, 2005 8:47 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 14, 2005 7:43 pm
Příspěvky: 305
Bydliště: Nitra
Skúšal som to je to dobre urobené. Najviac sa mi páÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 26, 2005 9:51 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Jeden detail - ty kola se netočí 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 27, 2005 2:41 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Lidi Jste jak malý děti....

Chcete odpružení máte ho mít...Kola snad nemaj na žádnej vliv na to jak auto bude pružit....Pokud vám vadí že autu odpadnou kola tak pod něj dejte plane s promenou zem.....připarentujte to k ty krychly a udělejte ho neviditelný...kola neklesnou pod to plane....

Kola se daj roztoÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 27, 2005 3:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 14, 2005 7:43 pm
Příspěvky: 305
Bydliště: Nitra
Ale ja som to nehovoril ako chybu mne sa to zdalo len celkom funny.

Samozrejme, že o to neÅ¡lo, aby to bola super realistická hra, ale len Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 27, 2005 3:28 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Tak rejpalové :)

Tady to je poupravený....Samozřejmě v 2.25 to běží 100x líp než v 2.36 ale mě to trápit nemusí...

Tady to je...Neupadávaj tomu kola a i se dokonce toÄ


Přílohy:
final6.zip [159.58 KiB]
303 krát
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř dub 27, 2005 4:53 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2005 3:00 pm
Příspěvky: 39
Milli, dostavam depky, kdyz te vidim... Netusim co je to Ray (dobre, je to senzor) a jakou ma syntax, nechapu programovani atd. Asi te neprekecam na treba dvoudenni session, kde bys zamachroval, ja bych se tak neco naucil... Byl jsi uz nekdy v Plzni? :)))), no spis :(((


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 27, 2005 5:06 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
No tak dopohody....rád přijedu... :)
StaÄ


Přílohy:
Poznámka: Ukázka i s projížÄ
test.zip [945.29 KiB]
259 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 27, 2005 6:25 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Tady je Blend jak se to dá udělat bez pythonu,funguje to ale není to tak hezký....

Použijete na kola texturu se zapnutým shadow....

Má to hodnÄ› vad...ale je to pro zaÄ


Přílohy:
Poznámka: hehe
nopyth.zip [165.4 KiB]
164 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 28, 2005 8:56 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
cool

jenze nekdy clovek veci nechce ochcat, ale skusit je fakt odsimulovat ;)

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Milli, vypadá to super
PříspěvekNapsal: čtv dub 28, 2005 2:01 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned bře 06, 2005 3:00 pm
Příspěvky: 39
, tohodle ja nebudu schopnej (bez pitvani a uceni se) dalsich 79 let :) je to hodne podobny tomu, o co mi slo. JM mi mluvi v jednom z duse, ze by se to melo vsechno pocitat, ale je otazka, do jaky miry je nutny pocitat OPRAVDU vsechno- treba naklon kol od povrchu se da obejit 5 prednastavenyma stupnema naklonu, ale jestli kastle bude reagovat na povrch pod sebou nebo jestli se bude chovat (treba v omezene mire) opravdu podle kol a fyzikalniho modelu povazuju za dulezity. I v tom Terepu2, co jsem posilal se "osira" napr. otaceni prednich kol. Kouzlo ty hry, co bych chtel udelat, je prave v tom ze kdyz to bude tiracek s navesem, tak pri prejizdeni koleji se bude houpat jinak podvozek, jinak kola, jinak kabina a jinak naves. Nejsem programator, jenom si myslim, ze by to mohli dnesni kompy v pohode zvladat, tak jestli vubec to rvat pres Blender nebo si sehnat sikulu, kterej umi v Cecku... Vim ze Blender vznik k necemu mezi vybornou grafikou a uzivatelskou pristupnosti, ale tohle snad neni za jeho moznostma..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 28, 2005 2:57 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
UrÄ


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz