Právě je pát dub 19, 2024 12:47 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Myslíte si, že je to k nÄ›Ä
Ano, dost lidí by to mohlo využít 43%  43%  [ 3 ]
Možná ano 29%  29%  [ 2 ]
Asi ne, pÅ™ipadá mi to zbyteÄ 0%  0%  [ 0 ]
Těžko! 14%  14%  [ 1 ]
Nevím, nepodaÅ™ilo se mi to spustit 14%  14%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Blender Walkthrough Engine
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2005 1:05 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Zdravim.

Tak mam bakalarku z dost velke casti hotovou, vic tam asi dodelavat nebudu. Proto bych se rad pochlubil s tim, co jsem vyplodil. Jedna se o GUI, pomoci nehoz lze importovat externi modely z .3ds a .obj souboru /nemate nekdo importer pro VRML2 nebo funkcni pro X3D??/ nastavit jeho vlastnosti a pak se tim modelem hned projit. Podotykam, ze to neni nic svetoborneho, ale myslim, ze pro jednoduche prochazeni modelem vytvorenem treba ve 3Ds MAX to staci.

Rad bych, kdybyste se na to mrkli a trosku zhodnotili (3.5. odevzdavam ;-))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blender Walkthrough Engine
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2005 1:10 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Ku8aZ píše:
Rad bych, kdybyste se na to mrkli a trosku zhodnotili (3.5. odevzdavam ;-))


Pravděpodobně jsi zapomněl připojit to něco, na co bychom měli mrknout :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2005 1:22 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Eh, vzdyt jsem ten soubor vkladal :mad: Tak tedy jeste jednou a pro jistotu pripojim i text, ktery k tomu pisu. Jsou v nem docela dulezite veci pro praci s tim engine...ale jeste neni dokonceny, chybi ty hlavni casti 8)


Přílohy:
Poznámka: Blender Walkthrough Engine
walkengine.tar.gz [337.46 KiB]
210 krát
Poznámka: Text práce
walkengine.pdf.tar.gz [407.37 KiB]
218 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2005 1:23 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Samozrejme uvitam i pripominky k textu. Jiste vetsina z vas ma s psanim bakalrskych, rocnikovych a podobnych praci zkusenosti... :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2005 2:03 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Zajimavy....mozna užiteÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 23, 2005 1:06 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
cau

tak po shlednuti pdf sem si rikal ze te chci pozadat jestli bys to nechtel "nastalo " umistit na nase stranky BGE. kde bys to mel moznost sdilet.
jenze sem si to potom stahnul a po otevreni walktr..blend mi zamrz ihned blender a nasledne sem uz jen videl blue screen. tak sem preinstaloval blender a otevrel novy blender a prez nej zese tvuj example. zase mi spad komp do blue screenu. tak si rikam, ze si mi moc nechce davat na web neco co lidem schodi system.

mozna bys mel k tomu vic popsat na cem si to stavel jakou presne verzi blendru to vyzaduje a jaky wokna atd. z tveho pdf sem nic takoveho nevycet. necetl jsem to ale radek po radku.

nemohl by si z toho udelat trochu stabilnejsi verzi, pokud stabilitou verze neni to ze pokazdy schodi system..

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 23, 2005 6:55 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
jm píše:
... jaky wokna atd. z tveho pdf sem nic takoveho nevycet. necetl jsem to ale radek po radku...
jm

podle Ku8aZ ovo podpisu soudim ze asi wokna nema (aspon je nas tu vic Linuxaku-linux rulez!!!)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 24, 2005 9:24 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no v pdf al e pise ze se rozhod pro windows...teda jestli se dobre pamatuju.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 24, 2005 11:03 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
tak jsem to zkousel ve win a blender mi to neshodilo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Linux a 2.36
PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2005 1:16 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Omlouvam se, delsi dobu jsem se nedostal k netu.

Pouzivam na tvorbu 2.36 a ostatni vyvojove verze, vyvijim hlavne pod Linuxem, ale ve Windows (2000 a XP) to testuju take bez sebemensich problemu.

Dnes bych sem rad hodil snad uz finalni verzi -- dokonce mam skoro dopsanou tu dokumentaci :-) A pridam k tomu i nejake testovaci modely, abyste nemuseli nejake hledat.

To jm: Kde je psano, ze jsem to delal ve Windows?? :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2005 2:24 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
nekde sem to zahlid, mozna sem se prekouk. kadopadne mi to 2x schodilo okna, coz mi pocitac fakt nikdy nedela,vyjma podobnejch pokusu.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Finalni verze
PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2005 5:53 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Zasilam finalni verzi. Prilozena je i dokumentace a ukazkove modely (jeden otexturovany, jeden pro vypocet radiozity).

To jm> fakt jsem to polovinu casu vyvijel i na Woknech 2000 (vedouci ma XP) a nikomu nam to nespadlo ani jednou :? Je to fakt divny, protoze to je fakt stabilni (testovano na 2.36, Tuhopuu 3, bf-blender 04/2005 i na 2.25 - tam skript samozrejme nesel spustit, ale neshodilo to nic).

Tak nevim...

Ale jinak mi tohle wokna obcas delaji taky (v jinych programech --> znamka, ze jsou zraly na reinstall/delete :twisted: :x )


Přílohy:
Poznámka: Finalni verze - Walkthrough Engine, dokumentace a ukazkove modely
WalkthroughEngine.tar.gz [1.05 MiB]
211 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2005 8:55 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
hmmm tak mi to tentokrat nespadlo, na jiny masine.

zajimave ...tleskame :banana: :banana: :banana: :banana:
sem z toho trochu jeste zmatenej, ale ten pohled na model jak se u nej pomalu pocita svetlo je fascinujici. nakonec sem se dostal k vypoctu radiosity k ulozeni pozmenen sceny a rozbehnuti hry s timhle nastavenim. sice to ma pozehnane polygonu ale nadherne to bezi. sem uchvacen.

pro lidi kteri sou jeste vic mimo misu nez ja jen doplnuju ze ve scene nejsou zadne svetla.


nekde sem to uz videl, ale zapomel sem kde. netusite jak by se tahle radiosita dala zapocitat do textury. bake texture udela akorat zapeceni textur + svetel, coz je ve vetsine pripadu dostacujici, coz je pravda....

jm


Přílohy:
radiosity.jpg
radiosity.jpg [ 28.91 KiB | Zobrazeno 4908 krát ]
radiosity2.jpg
radiosity2.jpg [ 29.19 KiB | Zobrazeno 4908 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Uff
PříspěvekNapsal: úte dub 26, 2005 12:28 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Tak to jsem rad, uz jsem se lekl, ze tam je nejaka krpa :D

Jinak na ty tvoje stranky to klidne dej, pokud mas zajem (samozrejme je to pod GPL :lol: ), ale jeste pockej, az budu mit odsouhlasenou kompletne zpravu a pak ti to poslu vsechno vcelku.

Jinak v radiozite opravdu nemusi byt pritomne zadne svetlo, pocita se totiz ze vzajemneho vyzarovani a prijimani odrazeneho (difuzniho) svetla :-) Zapojit do textury by to teoreticky melo jit pomoci Add to mesh (misto Replace meshes), ale vzdycky mi to fungovalo nejak divne :roll:

BTW, tenhle model je zrovna pro praci s texturama :D

Jo a screenshot udelas jednoduse stiskem klavesy S i pri pustenem real-time v rozhrani Blenderu (jen to nebude png ale tga :D)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 26, 2005 11:40 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
kdybys mel nahodou cas, tak by se mi, nam, to zapsani radiosity do textury dost hodilo. :wink: ve vysledky by clovek nemusel kroutit ve scene tolik polygonu

ja sem si vsim ze tam ta moznost stim sejvnutim obrazku je implementovana, ale takhle to pro me bylo jednodussi.

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz