Právě je pát bře 29, 2024 1:41 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Myslíte si, že je to k nÄ›Ä
Ano, dost lidí by to mohlo využít 43%  43%  [ 3 ]
Možná ano 29%  29%  [ 2 ]
Asi ne, pÅ™ipadá mi to zbyteÄ 0%  0%  [ 0 ]
Těžko! 14%  14%  [ 1 ]
Nevím, nepodaÅ™ilo se mi to spustit 14%  14%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 7
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 26, 2005 7:26 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
No, mam pocit ze by melo stacit po dokonceni vypoctu stisknout misto Replace meshes tlacitko Add to mesh (na panelu radiozity Blenderu, v tom GUI to implementovane neni - teda je, ale nezobrazuje se to)

BTW: Posilam posledni verzi textu a potreboval bych, abyste se na to nekdo mrkli (nejlip do zitrka, max. do patku, ale to uz je pozde 8) ) a napsali mi nedostatky nebo ruzne preklepy a chyby :-D

Sakra taky byste mohli nekdo upravit to phpBB, aby akceptovalo i pripony PDF!!! :mad:


Přílohy:
Poznámka: Technicka zprava BP
zprava.zip [556.68 KiB]
163 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 28, 2005 10:11 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
na
http://blender.org/modules.php?op=modlo ... =0&thold=0
je info o italske konferenci kde sem nekde na konci konference videl tema o interaktivnim pouziti enginu s predpocitanou radiositou.
Citace:
15.40
Navigating a realtime environment with precalculated radiosity solution

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 02, 2005 12:16 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
Eh...Italie je trosku z ruky :-D Navic bych tomu moc asi nerozumnel :-)

To jm: zajimala by me jedna vec. MiliKillerovi jsi v jednom prispevku psal, ze by mel novy GE umet zobrazit pouze shaded modely. JAK??? Docela by me to zajimalo. Mam spoustu neotexturovanych modelu a rad bych se v nich taky zkusil "projit" :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 02, 2005 1:57 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
jo to sem psal.
das na objekt material, prepnes do "solid, shaded, textured" a "p" ;)
predtim sem to ani nezkousel, ale je to lehkeeeeeeeee

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon kvě 02, 2005 10:36 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 21, 2005 1:53 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Brno/Unicov (OL)
No asi takhle.... materialu ma ten objekt spoustu, zkousel jsem jak solid, tak shaded (textured ma jen vsechno bile) a porad nic... delam neco spatne?

Zkus si stahnout z http://www.3dcafe.com nejaky model /treba ten prvni/ a prohnat ho tim WalkEngine. Nepodarilo se mi zobrazit ty modely ve shaded nebo modu :-( Nebo potrebuju blenderplayer z bf-verze?[/url]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte kvě 03, 2005 3:44 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no skousel sem importovat naky moedly do blendru(low, cob) z 3dcafe, a problem byl v tom ze ty objekty meli vzdycky jeden material.......no vynecham keci, a pak sem si s tim hral a je tam nejakej problem...nasel sem reseni :)

v edit buttons je tlacitko texFac, tak to oddelej na neaktivni. to je vse. me to pomohlo.

jm


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz