blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Odstřelovací puška
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=8431
Stránka 11

Autor:  Forseti [ sob pro 31, 2011 9:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstřelovací puška

Záleží k čemu to má sloužit, jestli to má být renderovaná animace nebo tak něco, pak vymodeluješ pušku naanimuješ a jak se bude blížit k oku tak uděláš střih. To samé jak půjde ta puška od oka pryč.
Pak bude nejspíš následovat práce s node editorem, kde si nejdřív předrenderuješ scénu na kterou se budeš dívat skrz zaměřovač a v node editoru na to přidáš rozostření (nebo nějaké další efekty)+2D mapu zaměřovacího kříže+ předrenderovaný (nebo taky jen 2D) zaměřovač - opět přerenderuješ už do finálních snímků, které následně někde spojíš (třeba video sequence editor v Blenderu)

Pokud to je do hry tak zřejmě taky použiješ 2D mapu.

Autor:  Forseti [ sob pro 31, 2011 10:24 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstřelovací puška

jaj tak do hry to přes node editor nepůjde, každopádně ten kříž bude nějaká 2D mapa

v nastavení kamery je u perspektivy focal lenght, to by ti mohlo fungovat jako to zvětšení, akorát v GE se moc nevyznám tak nevím jak to udělat aby to bylo vidět jen v tom zaměřovači, nejspíš přes nějakou masku, ale fakt nevím

pod tím videem v komentářích je napsané toto, tak ti to snad pomůže:

Citace:
dude how the f-ck did you get an object to look through a camera 0_0

That is the use of the render to texture script for opengl. where it will render the image from the camera to a texture, that is updated to a specific framerate. then is applied to the objects material.
Well that is the nuts and bolts of how it work. Other than that I don't know. I used a render to texture script, provided from a homepage with other scripts and tutorials.

Autor:  zgerbiak [ ned led 01, 2012 3:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstřelovací puška

Chvíľu mi to trvalo, ale tu to je.
Je to robené vo verzii 2.61 cez mirror texture.
Neviem či je to správne, tak ale funguje to :D.
Všetky dúležité komponenty sú v druhej vrstve.
Dôležtá vec. Pozri si poriadne ten materiál a textúru.
Ono musíš tam mať v materialy prázdnu textúru ale na objekte musí byť namapovaná.
Mne to chvíľu trvalo kým som na to prišiel.
Materialu som dal svietivosť(emit), aby bolo vidno aj keď si otočený proti svetlu.
Modré oblasti textúry sú poľa mňa zanedbateľné, keďze vo finálnej hre by sa nemalo stať že ti kamera nevykresľuje objekty na pozadí(oblaky..)

Přílohy:
Mieridlo.zip [297.81 KiB]
212 krát

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/