Právě je ned dub 22, 2018 10:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Forever Nameless
PříspěvekNapsal: pon úno 14, 2011 11:47 am 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
No, ten framerate na fyzike by mohlo robit rigid body physics na objektoch s fyzikou. Alebo skus jednoduhsiu koliznu obalka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Forever Nameless
PříspěvekNapsal: úte srp 02, 2011 11:39 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
na použitie Near senzora stačí spojiť Near senzor s Python skriptom, ktorý bude obsahovat napr...

Kód:
import bge

cont = bge.logic.getCurrentController()
own = cont.owner
near = cont.sensors["near"]

if near.positive: # ak je senzor near aktivovaný
    print("Nechod tak blízko lebo ti dačo spravím!") # alebo čokolvek iné
    own["AI_awareness"] = 2


ale mal by si si dávať pozor na to, ako bude near senzor nastavený.... jeho zlé použitie mi zhadzovalo FPS z 60 na 10 (každých 20 snímkov sa mi na scénu pridalo nové svetlo)

Inak, mne sa blenderovská API učila lepšie s http://www.blender.org/documentation/blender_python_api_2_58_1/, môžeš tam objavit funkcie, ktoré v drtivej väčšine tutoriálov nenájdeš... :wink: A


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Forever Nameless
PříspěvekNapsal: stř srp 03, 2011 4:31 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Logic bricks sú rýchlejšie ako Python pretože sú naprogramované v C/C++ ale neskôr sa z nich stávajú "špagety" v ktorých by sa ani Ton Roosendaal nevyznal :D.

Inak minulý rok jeden človek chcel zmenit systém Logic bricks na Nodal logic* ale nejak s toho zišlo... tento rok sa další človek pokúša o niečo podobné s tým, že chce iba vytvoriť nejaké rozumné prostredie, do ktorého by to išlo implementovať. Ale bojím sa, že to tak ako väčšina projektov týkajúcych sa herného enginu(napr vytváranie navigačných sietí pre umelú inteligenciu) vyjde nazmar... a tak dobre aby som v nejakom ich projekte pokračoval ešte rozhodne neprogramujem dosŤ dobre :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz