blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

hardcore logic bricks
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7932
Stránka 11

Autor:  Vybi [ pát říj 29, 2010 10:14 pm ]
Předmět příspěvku:  hardcore logic bricks

prikladam vcelku propracovanou podobu ovladani, napr pozice vytahu o vice pozicich, neco neceho, co si pamatuje aktualni stav a podle toho se muze rozhodnout. Vse je reseno pres logic bricks, dulezite informace jsou vypisovany jako debug kod.
kostka reaguje na klavesy 1,2,3. Tyto cisla oznacuji tri ruzne pozice, kam se kostka muze vydat. Pokud kostka stoji na pozici 2 a zmacknete klavesu 2, nic se nedeje, pokud 1 nebo 3, kostka se vyda na spravny misto nasledujicim zpusobem: Nejprve se otoci pozadovanym smerem, pak se vyda k mistu. pokud v prubehu presunu zmacknete jiny cislo, kostka nereaguje. Vyzkousejte sami.

Přílohy:
vytah.zip [39.96 KiB]
155 krát

Autor:  zgerbiak [ sob říj 30, 2010 11:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: hardcore logic bricks

Fuha..ale tam je tých logic bricks :-)

Autor:  Vybi [ sob říj 30, 2010 11:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: hardcore logic bricks

Uplne nepouzitelny to neni, ale pri vetsim poctu promennych se to stane velice rychle neprehledny, proto velmi nerad pouzivam propojovani bricks napric modely a radeji udelam nejaky empty, ktery kopiruje vlastnosti jinych objektu a funguje jako takova globalni promenna. Svazanost s timhle objektem je o neco prehlednejsi :D

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/