Právě je ned led 21, 2018 6:14 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Level of Details
PříspěvekNapsal: úte čer 08, 2010 11:06 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv říj 01, 2009 4:42 pm
Příspěvky: 49
caute,

Potreboval bych trochu zautomatizovat tvorbu LODu pro modely v me gamesce. Nemate nekdo zkusenost se skriptem polyreducer?Nebo nenarazili jste nekde na tutorial jak se s timto skriptem da pracovat?? V Maye jsem se setkal s automatickym redukovanim polygonu, kde zadam jen dulezitym edgum velkou vahu a reducer se pak snazi zachovat co nejverohodneji tyto edge a ocesava vsechno ostatni..jde neco podobneho pouzit i v blenderu? Diky za odpovedi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Level of Details
PříspěvekNapsal: stř čer 09, 2010 8:06 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Mám pocit že toto v BGE nepôjde.
Ale niesom si istý. Treba to pozrieť.
V api pre BGE neexistuje spôsob ako mazať/pridávať vertexi. Nehovoriac o plochách a edges.
Taktiež nejdú vytvárať nové. V api pre skriptovanie v blenderu to je, aj engin to vezme, ale zmeny sa vykonajú až po skončení enginu.
V starších verziách blenderu to tak bolo, neviem ako teraz, ale ako tak pozerám po nete, tak to nepôjde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Level of Details
PříspěvekNapsal: stř čer 16, 2010 2:07 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Myslis ako ked sa od nejakeho objektu vzdialujes, tak ze sa postupne model "zoskareduje" ?
Toto som raz skusal cez "replace mesh" v Edit Object v actuatoiroch.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Level of Details
PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 9:25 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Pani, trosku si mylite kategorie fora, moderator by to mohol presunut...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Level of Details
PříspěvekNapsal: pát čer 25, 2010 1:05 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
Dynamické LODovanie v BGE nefunguje, dá sa ale urobiť statické lodovanie pomocou Dynamického LOADovania(http://blenderartists.org/forum/showthr ... namic+load), musíš si ale napísať na to skript.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Level of Details
PříspěvekNapsal: sob čer 26, 2010 9:51 pm 
Offline
..
..

Registrován: čtv říj 01, 2009 4:42 pm
Příspěvky: 49
chalani omlouvam se :-) , ale opravdu jsem se asi netrefil primo do spravne kategorie. ...Abych se priznal slo me spise o to jestli nekdo nema zkusenost s internim blenderovskym polyreducerem. Paklize mam vytvoreny nejdetailnejsi model, tak bych si chtel prave ulehcit praci [vzhledem k tomu ze clovek je od prirody lenoch a hleda skuliny jak si praci ulehcit] ,abych nemusel modelu kazdy LOD promazavat rucne a zjednodusovat ho rucne tak bych rad vyuzil nejakeho poloautomatickeho systemu zjednoduseni geometrie tak abych jen pak lehce upravil nedostatky automatickeho generatoru a lehce a hlavne rychle tak modelu vytvoril 4 pouzitelne LODy. Jeste jsem prave nenasel generator LODu na takove urovni aby se dalo predem nadefinovat ktery edge chci zachovat [dat mu vetsi dulezitost] i v mene detailnich LODech.Jediny software u ktereho jsem neco takoveho videl byla prave Maya,ale vzhledem k tomu ze v blenderu se da taky nastavovat vaha napr. vertexum rikal jsem si jestli se da nastavit i vaha [dulezitost] pri pouziti skriptu polyreducer ktery je v blenderu defaultne obsazen??

nevite nekdo?

a omlouvam se ze jsem bezmyslenkovite umistil svuj dotaz do sekce Vase GameBlender projekty :emo16:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Level of Details
PříspěvekNapsal: ned čer 27, 2010 11:51 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Skús modifikátor Decimate.
Ale tam stratíš UV mapovanie textúr.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Level of Details
PříspěvekNapsal: ned čer 27, 2010 12:33 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Mne sa zda ze najidealnejsie by bolo spravit si tie lody rucne, ale ok... :-D

Raz som to skusil a nebola to taka hruza...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz