blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=7381
Stránka 33

Autor:  iliketea [ sob bře 06, 2010 4:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

ta tvá hra je super, doufám že v tom pokračuješ

Autor:  frca [ ned bře 28, 2010 11:26 am ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

Jede to i v linuxu a je to pěkné, takže držím palce :onfire:
Jenom bych přidal podporu širokoúhlých rozlišení nebo aspoň spouštění v okně, a potom taky nastavení citlivosti myši pro lidi, co nemají a4tech x7 :wink:

Autor:  1adamm115 [ ned bře 28, 2010 4:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

Na hre teraz nemozem robit lebo sa mi zrejme spalila graficka karta.. :cry: monitor mam teraz pripojeny ku zakladnej doske. Ajtak som uz dlhsie uvazoval nad kupou novej.

uvazujem o http://aureus-resellerweb.systemb2b.com/pricelist/item.aspx?PID=C6503156 myslite ze moj 350 W zdroj bude stacit? asi nie?

Autor:  Neolker [ ned bře 28, 2010 7:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

1adamm115 píše:
Na hre teraz nemozem robit lebo sa mi zrejme spalila graficka karta.. :cry: monitor mam teraz pripojeny ku zakladnej doske. Ajtak som uz dlhsie uvazoval nad kupou novej.

uvazujem o http://aureus-resellerweb.systemb2b.com/pricelist/item.aspx?PID=C6503156 myslite ze moj 350 W zdroj bude stacit? asi nie?


Nevím jak máš zbytek sestavy, ale pro GT 220 350W zdroj stačí... ale bral bych jí spíš od Gygabytu, btw tohle stejně není moc povedená grafika, byť je novou 40nm technologií

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte bře 30, 2010 8:41 am ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

FRCA:Jede to i v linuxu a je to pěkné, takže držím palce :onfire:
Jenom bych přidal podporu širokoúhlých rozlišení nebo aspoň spouštění v okně, a potom taky nastavení citlivosti myši pro lidi, co nemají a4tech x7 :wink:


Cawko, pocuj a ako spravit take spustacie menicko + podpora fulscreen?

Autor:  1adamm115 [ úte bře 30, 2010 4:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

Spustacie menicko + podpora fulscreen??? ako to myslis?

Autor:  Paul 68 Rageous [ stř bře 31, 2010 7:54 am ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

Aha to som si zle precital,sorry:D:D

Autor:  Paul 68 Rageous [ čtv črc 08, 2010 3:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

adam: pls ako si spravil, ze ked pohnes mysou, zbran sa pohne trosku neskor. Viem ze sa to dalo spravit cez SlowParent, ale to posobilo aj pri chodeni , a ty to mas spravene len na pohyb mysou.

Autor:  Bigbob [ pát črc 09, 2010 10:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

Možno to je oneskorené delay senzorom, v ktorom si nastavíš, aké dlhé má byť to oneskorenie

btw, to spúštacie meníčko sa dá v pohode naprogramovať v Cčku. Jedno také menu mám, no nemám čas na nejaký jeho komplexnejší rozvoj, takže by som z toho chcel urobiť open-source, asi ku koncu letných prázdnin(zatial len pre Windows ale nemal by byť problém urobiť port pre Linux)

<edit>1adamm115: tým spúštacím meníčkom myslel niečo ako toto: Obrázek Teda taký malý program, pomocou ktorého spustíš samotnú hru, pozrieš si manuál, urobíš nejaké nastavania atd.

Autor:  Paul 68 Rageous [ úte črc 13, 2010 12:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

Oneskorené delay-kom? a to ako-sak skus priklad: sensor - actuator

Autor:  Bigbob [ stř črc 14, 2010 8:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

nejak takto, samozrejme, aktuátor si tam môžeš hodit, jaký chceš.:wink:(dúfam, že je to dobre vidiet, väčšiu prílohu mi to nedovolí):
Příloha:
logic_delay.jpg
logic_delay.jpg [ 32.96 KiB | Zobrazeno 3979 krát ]

Autor:  Paul 68 Rageous [ pát črc 16, 2010 7:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

no teda tomu moc nechapem, teda ked kliknem mysou a prebehne ,0,5sekundy, zbran sa pohne na x-ovej osi?? To mi akosi nejde do hlavy, ze by to malo robit SlowParent

Autor:  Bigbob [ pát črc 16, 2010 10:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

myslel som si, že chceš len oneskorenie, nie slow parent ale budiš ;)

potom by to možno išlo nejakým skriptom. pohneš myšou, 0.1 sekundy potrvá, než sa ruka začne hýbať(delay), zistíš rozdiel medzi pozíciou(rotácia), ktorú mal objekt pred nejakým časovým úsekom, porovnáš ju s aktuálnou rotáciou a podla toho sa vypočíta rýchlosť. Bohužial taký skript nemám, chcel by som niečo v takom štýle urobiť ku jednému menšiemu projektu. Ak sa mi to podarí, tak sem ten skript hodím.

Autor:  Paul 68 Rageous [ pon črc 19, 2010 8:42 am ]
Předmět příspěvku:  Re: S.T.A.L.K.E.R. - Oblivion Lost (DEMO NA STIAHNUTIE)

Ok diki :D

Stránka 33 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/