Řešení dvojhry: Mám dvě vize, buď to udělat podobně jako ve hře yo frankie, čiže rozdělit obrazovku na dvě okna a hra poběží na jednom počítači, to je ale méně atraktivní metoda. Raději bych to udělal jako síťový multiplaer, ale abych pravdu řek tak nad tímhle jsem zatím moc nepřemýšlel.
Nemělo by se jednat o klasickou běhačku, mělo by to být něco nového. V každém levlu by měla nakonci být nějaká příšera, monstrum nebo silný protivník, který bude zároveň dost inteligentní nato aby ho přemohli Frank a Drakula pouhou silou, hraci budou muset trochu zapojit moskové buňky, a spolupracovat spolu určitým způsobem aby příšeru přemohli.
Zatím nemám konkrétní vize, ale pro představu uvedu příklad co mě jen tak napadl,
Tak třeba obrovská místnost a na jednom konci ta příšera. Vysoko na stropě zavěšenej balvan. Na stěnách místnosti plno pák. Každá by hýbala s určitou plošinou. Za příšerou by bylo pár plošin které by vedly až ke stropu.
V té chvíli by se Franknstain musel dostat za příšeru a to tak, že Dracula ji nějak zabaví, ale pak bude třeba s plošinami posouvat pomocí pák, takže pak Franknstainh bude muset zároveň třeba shodit z té plošiny nějaký kámen, aby se ta příšera nachvíli otočila a dracula mohl doběhnout k další páce a posunout další plošinu. Takhle by to dělali až by se Franknštain dostal až k balvanu u kterého by byla nějaká páčka. Pak už jen zbývá, aby dracula nalákal příšeru na to správné místo a Frank pohne pákou která shodí balvan.
Zní to složitě, ale myslím že právě něco takového tady chybí
Mě by určitě taková hra bavila daleko víc, než jen nějaká hra kde chodíš a střílíš nepřátelé.
Samozřejmě i celý level by byl napínavý, jednak jsem originálně vymyslel způsob, jakým si budou doplňovat život. Dracula bude moci vysát krev s nepřátel které skolí, něbo z nějaké mrtvoly či kalůže krve co najde. Franknstain si zas bude dobijet zivot elektrickými výboji ze závadných elektrických kabelů, autobateriemi a pod.
V levelu samozřejmě budou muset překonat nějaké ty nepřátele hrubou silou, a budou muset najít určitě nástroje, klíče a pod, aby se mohli dostat tak mkam potřebujou.
Samozrejme se spoluhráčem jste parťáci. Když ti umře spoluhráč, to je dobrá otázka:-) Právě proto by ses měl snažit aby neumřel, musite si vzajemne pomahat, kdyz jeden umře, tak asi hra skončí protože ten druhý by došel maximálně k hlavní příšeře levlu.
Co myslíš tím lepší gamedesign? To jsem nějak nepochopil