blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Virtuální procházka po škole
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=6259
Stránka 22

Autor:  Kexar [ sob úno 28, 2009 1:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek
Já to dělám takhle.

Autor:  Romikulus [ sob úno 28, 2009 1:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

To sem už zkoušel.... v BGE se mi to stejně vykreslí jako by nic ...

Autor:  Kexar [ sob úno 28, 2009 1:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

http://uloz.to/1377501/ukazka.blend tady je ukazkový soubor.
BTW: ta neviditelnost je vidět až když se pustí hra.

Autor:  Romikulus [ sob úno 28, 2009 1:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je já su vůl... už vím proč to nešlo :D sem to mel pořád v solid modu :D funguje to ....

Autor:  Vybi [ sob úno 28, 2009 4:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

invisible facu jde nastavit kdyz das F9, tak na jedne karte, kde jsou multires, uv calculation a texture face zalozky. zvol to posledni, oznacis si facy, jednomu pridas invisible a pres horni tlacitko Copy preneses nastaveni na ostatni facy...

Autor:  kracho [ ned bře 01, 2009 12:46 am ]
Předmět příspěvku: 

Romikulus píše:
Tak projekt se dál vyvíjí, na škole má celkem dobré ohlasy :D což je pro nás dobrý. Mám teď jeden problém... začl sem texturovat zdi, a všechno co je dál od kamery se v BGE hnusně rozmaže ... jde to někde nastavit tak, aby bylo všechno vykreslovaný ostře?


Ako tu uz niekto pisal ide o klasicke zobrazenie "mipmaps", ktore urychluje vypocet, vypnut to mozes v user references v zalozke System and openGL, viz obrazok.

Přílohy:
mipmap.JPG
mipmap.JPG [ 22.88 KiB | Zobrazeno 2818 krát ]

Autor:  Romikulus [ ned bře 01, 2009 11:44 am ]
Předmět příspěvku: 

Oh díky ... hned to vyzkouším...

Autor:  Romikulus [ ned bře 01, 2009 11:48 am ]
Předmět příspěvku: 

Good to už je mnohem lepší... :)

Autor:  Romikulus [ pát bře 13, 2009 9:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mohl by mi sem pls. někdo nahrát nebo hodit link na .blend , kde je řešení průchozí kamery scénou v BGE? Mám tam hozenou průchozí kameru z nejaký hry, kde sem jen odstranil zbraň, jenomže ted, když o tom mám napsat zprávu mi to dělá pronlém, protože je tam spousta python skryptů, výskoky a tak, bez kterých to nefunguje.

Autor:  Romikulus [ pon bře 30, 2009 3:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak po delší době zdravím. Projekt už se jen dolaďuje a ještě zbývá pár textur, mám teď problém s exportem do exe. Když ho vyexportuju, spustí se v malém okně a ne na celou obrazovku a za druhé není vypnutý mipmap, i když ho v blenderu vypnu. Poradí někdo pls??

Autor:  Kapo [ pon bře 30, 2009 3:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

v okne F 10 tam daj Game Framing Settings a daj full screen...

POZOR nebude fungovat ESC ak na to planujes nejake MENU...proste aj ked tam das set scene, alebo overlay scene, esc ti vo fullscreene ukonci hru...bohuzial, nevedel som prist na to, kde sa to da zeditovat...

Autor:  Romikulus [ pon bře 30, 2009 3:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo to by šlo... žádný menu tam neplánuji... tento maturitní projekt chci už uzavřít jakmile dodělám pár maličkostí.
Ještě bych potřeboval, jak zajistit, aby byl vypnutý mipmaps i při exportu do exáču. V blenderu to de vpoho, ale ve výsledku to je zas zaplý a hnusně se rozmazávaj textury....

Autor:  Kapo [ pon bře 30, 2009 3:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

wtf? co je to midpmaps?
tu by som pouzil uz google, tu ti asi neporadim, ale niekto z vacsich panov a vedcov snad tento thread sleduju a poradia ti :)

Autor:  Romikulus [ pon bře 30, 2009 5:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

je to o pár příspěvků výš...

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/