Právě je stř pro 19, 2018 6:41 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Virtuální procházka po škole
PříspěvekNapsal: pát lis 21, 2008 6:41 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Zdravím.
oznamuji projekt v BGE na kterém makám s třídním kolegou mafianem.
Jedná se o maturitní projekt a jejím cílem je vytvořit virtuální procházku po naší škole.Nějaké zkušenosti s BGE už mám, ale bude to chtít se něco doučit, takže doufám, že nám pomůžete.
Projekt je nyní ve fázi modelování objektů, takže tu sou nějaký obrázky na kuk:
http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/skolni_lavice_stara.jpg
http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/lavice_nova.jpg
http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/skolni_zidle_nova.jpg
http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/skolni_zidle_sborovna.jpg
http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/UCITELSKA_ZIDLE.jpg
http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/stoly,zidlevetride.jpg
http://www.capekroman.ic.cz/PROJEKT/lavice%20s%20zidlemi.jpg

Byl bych rád, kdyby ste mi sem hodili nějaký link s tutorialem, který by vyřešil vše ohledně procházející kamery v BGE a hlavně jak dosáhnout toho, aby kamera šla i do schodů.Také by mě potěšilo něco ohledně kvality vykreslování modelů a textur ve finálním výsledku.Předem díky za komentáře a linky...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 12, 2009 2:17 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Tak projekt se dál vyvíjí, na škole má celkem dobré ohlasy :D což je pro nás dobrý. Mám teď jeden problém... začl sem texturovat zdi, a všechno co je dál od kamery se v BGE hnusně rozmaže ... jde to někde nastavit tak, aby bylo všechno vykreslovaný ostře?


Přílohy:
blender.jpg
blender.jpg [ 137.65 KiB | Zobrazeno 3423 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 12, 2009 10:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Zajimaji me textury, jaky pouzivas rozliseni, jakym zpusobem to mapujes, jestli face po facu nebo nejak globalneji, dale pocet vertexu celkove, jestli pouzivas nejakej script na vykreslovani jen viditelne sceny atd, proste vsechny mozny informace. Delam temer stejny projekt a na texturovani zatim hledam odvahu...
ale vypada to pekne, jen se bojim fps, pri celkovym zaplneni skoly ruznyma lavicema, zidlama atd...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 12, 2009 10:34 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
zkus použít textury s menším rozliÅ¡ení vyložene používáš přímo fotky pokud se nepletu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 12, 2009 10:46 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Používám fotky, ale ve výsledku po úpravách mají max. 200kb. Textura zdi má 150kb ... je možný, že se to rozmazává proto, že se opakuje?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 12, 2009 11:20 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
nejsou to klasicky mimapy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv úno 12, 2009 11:30 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
funny píše:
A helemese kolega prumyslovak z vedlejsi tridy.
S timto ti bohuzel neporadim, nicmene ti aspon popreju hodne stesti. Vypada to dobre, az se tesim az to bdue hotovy.

díky... mimochodem do který třídy chodíš a jméno?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 13, 2009 12:21 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Romikulus píše:
funny píše:
A helemese kolega prumyslovak z vedlejsi tridy.
S timto ti bohuzel neporadim, nicmene ti aspon popreju hodne stesti. Vypada to dobre, az se tesim az to bdue hotovy.

díky... mimochodem do který třídy chodíš a jméno?


To by mě taky zajímalo:-D;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 27, 2009 12:10 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Tak škola je skoro domodelovaná. Zbývá už páč maličkostí a fšecko otexturovat, což dá dost práce... na www.mprojekt.ic.cz se mrkněte do galerie je tam pár screenů :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 12:06 am 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
No zatím to vypadá velice slibně, jen doufám že do textůrování zahrnete i nějaké radiositní mapy ať to má taky trochu šmrnc :wink:


Naposledy upravil Kexar dne čtv čer 11, 2009 5:29 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 11:39 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Kexar píše:
No zatím to vypadá velice slibně, jen doufám že do textůrování zahrnete i nějaké sadiositní mapy ať to má taky trochu šmrnc :wink:

Sadiositní mapy?? Co to je to sem eště neslyšel ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 12:41 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
No řekněme že to je mapa vpečená do sceny, která ti vytvoří stíny. V blenderu jse toho dá dosáhnout vpečením AO nebo vpečením klasické radiosity. Také se někdy vypéká i s normálními stíny předmětů, pokud jsou předměty statické.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 12:48 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Jo tak to už sem doma ... Neříká se tomu Light mapy?
Jináč nevím šmrnc by to tomu dalo určitě... co sem videl od Vybiho tak to melo uplně jinou atmosféru. Já to taktak stihnu natexturovat, maturita na mě tlačí a 18.3 musím práci odevzdat do školního kola SOČ. Takže mám co dělat :D A to k tomu musím napsat ještě min. 20-ti stránkovou dokumentaci...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 12:51 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
No říká jse tomu různě ja používám pojem radiosity. Jinač chápu že čas tlačí byl to jen takovej napád :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 28, 2009 12:54 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 22, 2006 11:04 pm
Příspěvky: 39
Bydliště: Podivín
Už tak jak to mám to budí u kantorů velký obdiv :D Takže praktickou maturitu mám v kapsi. Víc než o známku mi de hlavně o to umístění v SOČ. To by mi zajistilo vysokou bez přijímaček ... BTW ... už dlouho se chci zeptat, jak nastavím meshi, aby byl invisible. Potřebuji to na schody aby se po nich dalo chodit .. Na netu to nemužu najít...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz