blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
StarGate - SGC (realtime model) http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=6040 |
Stránka 9 z 9 |
Autor: | foret [ úte bře 29, 2011 6:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: StarGate - SGC (realtime model) |
Jak pokračujete, máte nějaké nové pokroky? |
Autor: | zgerbiak [ stř bře 30, 2011 12:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: StarGate - SGC (realtime model) |
Na kóde nepracujem. Momentálne nieje čas. |
Autor: | smrq [ pát dub 01, 2011 11:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: StarGate - SGC (realtime model) |
kvuli projektu v praci, kde mi svinsky hori termin, jsem na to uz dva mesice nesahl. ale na konci dubna mam termin odevzdani, pak budu mit zase cas na svem levelu pracovat. (vzhledem k tomu, ze obrazky z me prace tu jeste nebyly, stejne netusite, jestli o neco prichazite nebo ne. ) |
Autor: | foret [ ned pro 18, 2011 7:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: StarGate - SGC (realtime model) |
Jak tento projekt vypadá? Úplně se zastavil? To doufám že ne, vypadalo to úžasně...! |
Autor: | smrq [ ned pro 18, 2011 7:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: StarGate - SGC (realtime model) |
ja za sebe musim rict, ze enviro jednoho levelu mam jiz nekolik tydnu vymodelovane a otexturovane a ted cekam na rozhodnuti johnyho a zgerba, zda to pojede na glsl nebo ne. nevim totiz, jestli mam delat lightmapy nebo normal mapy. :) (ale mam pocit, ze projekt krom meho maleho prispevku stoji jiz cca od letnich prazdnin.) |
Autor: | zgerbiak [ pon pro 19, 2011 11:34 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: StarGate - SGC (realtime model) |
Je to tak. Povedal by som že ešte skôr sa to zastavilo. Niekedy v máji. Johny.D momentálne nemá čas to ošéfovať. Je vôbec problém ho zastihnúť online. Ale čo sme sa bavili naposledy, tak má v pláne v tom pokračovať. Smrq - kľudne tam sprav normal mapy, light mapy, specular, emit... skrátka čo uznáš za vhodné. Ono ak sa to znovu rozbehne, nemám v pláne to písať naďalej v jave a irrlicht, ale v Unity3D :). Bude to tak lepšie pre všetkých. Čo som doteraz v tej hre naprogramoval v jave, by som v Unity mal tak za týždeň/dva. Nehovoriac o ďalších výhodách unity. |
Autor: | smrq [ úte pro 20, 2011 11:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: StarGate - SGC (realtime model) |
to zgerbiak: a budou ty lightmapy potreba? pokud budete sviti realnym svetlem, nevyuzijete je, ne? (moc se v tom nevyznam, kdyz tak me vyved z omylu. :) ) |
Autor: | zgerbiak [ stř pro 21, 2011 11:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: StarGate - SGC (realtime model) |
Unity free verzia nepodporuje realtime tiene. Ale tiež je v nej zapekanie tieňov do textúry, len to trvá dlhšie ako v blenderu. Ako tak rozmýšľam, asi bude lepšie to generovať v unity. Takže zatiaľ nemusíš generovať light mapu. |
Stránka 9 z 9 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |