blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

StarGate - SGC (realtime model)
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=6040
Stránka 99

Autor:  foret [ úte bře 29, 2011 6:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: StarGate - SGC (realtime model)

Jak pokračujete, máte nějaké nové pokroky?

Autor:  zgerbiak [ stř bře 30, 2011 12:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: StarGate - SGC (realtime model)

Na kóde nepracujem. Momentálne nieje čas.

Autor:  smrq [ pát dub 01, 2011 11:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: StarGate - SGC (realtime model)

kvuli projektu v praci, kde mi svinsky hori termin, jsem na to uz dva mesice nesahl. ale na konci dubna mam termin odevzdani, pak budu mit zase cas na svem levelu pracovat.
(vzhledem k tomu, ze obrazky z me prace tu jeste nebyly, stejne netusite, jestli o neco prichazite nebo ne. :-D )

Autor:  foret [ ned pro 18, 2011 7:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: StarGate - SGC (realtime model)

Jak tento projekt vypadá? Úplně se zastavil? :-(
To doufám že ne, vypadalo to úžasně...!

Autor:  smrq [ ned pro 18, 2011 7:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: StarGate - SGC (realtime model)

ja za sebe musim rict, ze enviro jednoho levelu mam jiz nekolik tydnu vymodelovane a otexturovane a ted cekam na rozhodnuti johnyho a zgerba, zda to pojede na glsl nebo ne. nevim totiz, jestli mam delat lightmapy nebo normal mapy. :)

(ale mam pocit, ze projekt krom meho maleho prispevku stoji jiz cca od letnich prazdnin.)

Autor:  zgerbiak [ pon pro 19, 2011 11:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: StarGate - SGC (realtime model)

Je to tak. Povedal by som že ešte skôr sa to zastavilo. Niekedy v máji.
Johny.D momentálne nemá čas to ošéfovať. Je vôbec problém ho zastihnúť online.
Ale čo sme sa bavili naposledy, tak má v pláne v tom pokračovať.
Smrq - kľudne tam sprav normal mapy, light mapy, specular, emit... skrátka čo uznáš za vhodné.
Ono ak sa to znovu rozbehne, nemám v pláne to písať naďalej v jave a irrlicht, ale v Unity3D :).
Bude to tak lepšie pre všetkých. Čo som doteraz v tej hre naprogramoval v jave, by som v Unity mal tak za týždeň/dva.
Nehovoriac o ďalších výhodách unity.

Autor:  smrq [ úte pro 20, 2011 11:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: StarGate - SGC (realtime model)

to zgerbiak: a budou ty lightmapy potreba? pokud budete sviti realnym svetlem, nevyuzijete je, ne?
(moc se v tom nevyznam, kdyz tak me vyved z omylu. :) )

Autor:  zgerbiak [ stř pro 21, 2011 11:30 am ]
Předmět příspěvku:  Re: StarGate - SGC (realtime model)

Unity free verzia nepodporuje realtime tiene.
Ale tiež je v nej zapekanie tieňov do textúry, len to trvá dlhšie ako v blenderu.
Ako tak rozmýšľam, asi bude lepšie to generovať v unity.
Takže zatiaľ nemusíš generovať light mapu.

Stránka 99 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/