blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

betaverze vesmírné hry
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=4966
Stránka 11

Autor:  Johny.D [ sob črc 28, 2007 4:36 pm ]
Předmět příspěvku:  betaverze vesmírné hry

Tak už se to dostalo do takovýho stavu ve kterym je to celkem i hratelny.
Hra ale jeÅ¡tě není uplně odladěná takže.

Takový malý příběh:
Po neůspěchu několika herních projektech tady na foru, jsem se rozhodl že udělám něco opravdu "jednoduchého" , nějáký ten python pár logic bricks atd...
Jako jednoducho realizovatelná se mě zdála vesmírná arkáda s pohledu třetí osoby ovládaná převážně myší a skyboxem který by velmi snížil počet poly..a nápad byl na světě...
Jedna věc je něco vymyslet a druhá zrealizovat
Takže po týdnu testování jsem zjistil zhruba jak to bude fungovat.
A s radostí jsem vÅ¡e začal tvořit...
Po čtyřech týdnech skritování jsem zjisti že to tak snadné nebude...
Musel jsem skloubit několik desítek věcí dohromady a pak jsem v tom měl takovej binec že jsem musel začít znovu...
binec== zbytečny logic bricks tam kde může být python, nebo zbytečně scén navíc, obsazeny layery atd...
Takže vÅ¡em kdo se chystá na podobnej projekt doporučuju aď vÅ¡echno dělaj odděleně.
například vytvořte si různy složky ... (ovládaní, efekty, nepřátelé)
Do nich si uložte vždy jen část. Například vesmírnou loď se zavedenou AI, nebo jen samotnej výbuch...
Takto v tom budete mít pořádek a nestane se vám to co mě.
Samozřejmě pak příjde den kdy to budete muset dát do kupy a menšímu chaosu se nevyhnete, ale když to budete mít takto uspořádané a nepovede se vám to na první pokus dát do kupy, nevadí protože to máte vÅ¡echno pěkně zálohované..
To byla jen taková malá rada a historie vzniku hry.
Pro informaci celkově jen tahle hratelná verze zabrala skoro půl roku..

zde je exe
http://www.savefile.com/files/924667
spouÅ¡tějte to přes soubor menu, protože si tam lze invertovat myÅ¡, nastavit citlivost a tak dále (vÅ¡e se uloží)

S ovládáním vás měl seznámit avatar přímo ve hře ale protože jsou nějáké problémy s titulkama tak stručně.

myÅ¡ --nahoru dolů doleva doprava

Q-přidat
A-ubrat

levé tlačítko na myÅ¡i střelba

Cíl vyznačuje dvojice červených čtverců.

Demo něják nekončí taže po sestřelení sedmé lodi hru můžete opustit..

Autor:  batwin [ pon črc 30, 2007 3:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

sem zvědavej na konečnou verzi,zatim je to dorbý,a za dobu hraní se mi nestala žádná chyba :thumbsup:

Autor:  xixixao [ úte srp 14, 2007 4:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Bude to jen rychlý výčet:

Čtverec na planetě pod lodí
Textura obou planet - stejná + viditelné naše kontinenty (a ještě špatně)
Chtělo by to srovnání do základní polohy, když se hráč pohybem myši k ní přibliží - udržování směru
Stále se přetáčí kamera, plus se nedá udělat "loop", ale to je otázka celého konceptu hry
Hudba (ale to víš)
Pohyb díky ubíhajícím "hvězdám" - vzhledem k tomu že si nad planetou je to nesmyslý, tenhle efekt se použivá při nadsvětelných přesunech (a i tam jde celkem o nesmysl) - doporučil bych pohyb pomocí zapnutí trysek - není důvod proč by měli být zapnuté když lod "stojí"
Zasekával se mi nepřítel, když sem ho nechal chvíli poletovat, ale řekl bych že v takové hře je AI dost složitá věc

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/