blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

parent bone k objektu
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=4833
Stránka 11

Autor:  jm [ pát čer 15, 2007 11:48 am ]
Předmět příspěvku:  parent bone k objektu

cau

nereseli jste nekdo ovlivnovani pohybu bone na zaklade pohybu jineho objektu. Tak aby se dalo dosahnout reakce napriklad ruky na naraz pomocneho objektu na zed, nebo podobne?

jm

Autor:  Ash [ pát čer 15, 2007 1:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pochybujem, že to pôjde. Kostrové animácie sú v GameBlenderi statické - teda nemenia sa počas hry a nie sú prepojené s fyzikou.

Čo by sa dalo urobiť, je vytvoriť viacero "reakčných" animácií a v prípade potreby z nich vybrať najvhodnejšiu a spustiť ju.

Autor:  jm [ pát čer 15, 2007 2:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja sem zatim nasel ze jde k bone parentovat v GB objekt, ale nejde to obracene.
JEn sem dneska koukal na tekkena a rikal si ze bych moh zase zapracovat na Bfight, resp. hodlam na tom delat az najdu par zpriznenych dusi, jen me napadlo vyzkouset propojeni treckingu na figuru z bfightu, jak by to reagovalo. asi ne moc dobre ale dalo by se resit nejaky fyzicky pohyby ktrejma by se sposuteli slozitejsi akce v Bfightu. jan napad.

zatim cao a dik jm

Autor:  kracho [ pát čer 15, 2007 7:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

O nieco podobne som sa zaujimal, pri snahe pohybovat rukou na zaklade pohybu mysi. Vysledok..neda sa. Riesenie som nasiel pracne-mnoho action animacii, ktore sa vyhodnocuju na zaklade pohybu. Nieco podobne by sa dalo aj tu-na zaklade napr. vertikalnej a horizontalnej rychlosti sa vybere vhodna animacia.

Autor:  jm [ úte čer 19, 2007 10:16 am ]
Předmět příspěvku: 

hmmm, tak si pockam.
nevadi, stejnak mam spostu jiny prace ;)

jeste se porozhlidnu a pak uvidime.
dik jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/