blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
FPS kamera pro vaše hry http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=4487 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Johny.D [ ned zář 09, 2007 11:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Děkuji za reakci.. No Je celkem problém stanovit měřÃtko s tÃm už jsem měl taky problém a právě měřÃtko celé hry se pak týká té koliznà obálky. např někde neprojdeÅ¡ protože ty sensory ray zabranuji hromadeni sÃly a následné odhozenà kamery od meshe.K těm schodům.. nechci se chlubit ale jsem prvnà kdo udělal kameru pro fyziku bullet, ktera skoro bezchybně chodi po naklonene rovině do 45 stupnu. Teda alespon co ja vim tak zadna to moc neuměla. Ale nenà to je v samotne kamere ale hlavne taky v tom ze je hodne zvyseny trenà u materiálu takze to znamena ze kamera uz z naklonene roviny neklouze dolu jak tomu bylo u starsi verze. JeÅ¡tě k těm schodum řeÅ¡enà jsou asi dvě 1.pokud ray sensor nazazi do schodu driv nez chces je mozne mu zadat aby se aktovoval jen v pripade jine "property" takze např zastavovat se bude u property "zed" ale ne u property"schody" 2.možnost je dat ray na samostatny empty a posunout ho o něco vÃÅ¡ ke kameře. Doufám že jsem to napsal něják srozumitelně PS:zkus spÃÅ¡ mrknout na kameru z thredu fps AI game kit v modu harry potter je dost shodů |
Autor: | Alfisko [ ned zář 09, 2007 12:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dragonsoul: rek bych ze mas spatne nastavene proporce (velikosti) bytu vuci kamere.. tak napr kamera ktera by podle tebe mela automaticky projit schodistem je sirsi.. a tak musis zmensit bud kameru.. nebo zvetsit byt.. |
Autor: | coky [ pát kvě 07, 2010 5:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: FPS kamera pro vaÅ¡e hry |
ahoj pomocte mi vůbec nevím jak mám udělat aby se ta kamera hejbala podle té myši kdybyste byli tak hodný prosím nákej návod abych to i j pochopil dekuju |
Autor: | Johny.D [ pon kvě 10, 2010 3:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: FPS kamera pro vaÅ¡e hry |
Pochopíš to jen v případě: že budeš znát jak fungují logic bricks že budeš znát alespoň základy jazyka Python aspoň se nauč základy pythonu v blenderu nebo ty logic bricks protože bez toho hru nikdy neuděláš. dřív jsem napsal nějáký tutoriál na základy pythonu v GE http://www.aryasoft.xf.cz/tutorialy.html |
Autor: | Bigbob [ pon kvě 10, 2010 8:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: FPS kamera pro vaÅ¡e hry |
V tutoriáloch na tej stránke je použitá stará API. Na nadchádzajúcich verziach Blendera to nebude robit dobrotu :( P.S. v blízkej dobe by som chcel spraviť pár (video?)tutoriálov týkajúcich sa Game Enginu u blendera 2.5+. Ak sa k tomu dostanem, tak ich sem postnem |
Autor: | Johny.D [ úte kvě 11, 2010 10:18 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: FPS kamera pro vaÅ¡e hry |
Jo díky to s tou api mě nedošlo. No ty tutorialy jsem dělal dřív a jsou to fakt jen uplné základy toho jak jde požít python v blenderu. |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |