blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

FPS kamera pro vaše hry
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=4487
Stránka 22

Autor:  Johny.D [ ned zář 09, 2007 11:37 am ]
Předmět příspěvku: 

Děkuji za reakci..
No Je celkem problém stanovit měřítko s tím už jsem měl taky problém a právě měřítko celé hry se pak týká té kolizní obálky. např někde neprojdeÅ¡ protože ty sensory ray zabranuji hromadeni síly a následné odhození kamery od meshe.K těm schodům.. nechci se chlubit ale jsem první kdo udělal kameru pro fyziku bullet, ktera skoro bezchybně chodi po naklonene rovině do 45 stupnu. Teda alespon co ja vim tak zadna to moc neuměla. Ale není to je v samotne kamere ale hlavne taky v tom ze je hodne zvyseny trení u materiálu takze to znamena ze kamera uz z naklonene roviny neklouze dolu jak tomu bylo u starsi verze. JeÅ¡tě k těm schodum řeÅ¡ení jsou asi dvě
1.pokud ray sensor nazazi do schodu driv nez chces je mozne mu zadat aby se aktovoval jen v pripade jine "property" takze např zastavovat se bude u property "zed" ale ne u property"schody"
2.možnost je dat ray na samostatny empty a posunout ho o něco víš ke kameře.
Doufám že jsem to napsal něják srozumitelně

PS:zkus spíš mrknout na kameru z thredu fps AI game kit v modu harry potter je dost shodů

Autor:  Alfisko [ ned zář 09, 2007 12:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dragonsoul: rek bych ze mas spatne nastavene proporce (velikosti) bytu vuci kamere.. tak napr kamera ktera by podle tebe mela automaticky projit schodistem je sirsi.. a tak musis zmensit bud kameru.. nebo zvetsit byt..

Autor:  coky [ pát kvě 07, 2010 5:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FPS kamera pro vaÅ¡e hry

ahoj pomocte mi vůbec nevím jak mám udělat aby se ta kamera hejbala podle té myši kdybyste byli tak hodný prosím nákej návod abych to i j pochopil dekuju

Autor:  Johny.D [ pon kvě 10, 2010 3:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FPS kamera pro vaÅ¡e hry

Pochopíš to jen v případě:
že budeš znát jak fungují logic bricks
že budeš znát alespoň základy jazyka Python

aspoň se nauč základy pythonu v blenderu nebo ty logic bricks protože bez toho hru nikdy neuděláš.
dřív jsem napsal nějáký tutoriál na základy pythonu v GE
http://www.aryasoft.xf.cz/tutorialy.html

Autor:  Bigbob [ pon kvě 10, 2010 8:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FPS kamera pro vaÅ¡e hry

V tutoriáloch na tej stránke je použitá stará API. Na nadchádzajúcich verziach Blendera to nebude robit dobrotu :(

P.S. v blízkej dobe by som chcel spraviť pár (video?)tutoriálov týkajúcich sa Game Enginu u blendera 2.5+. Ak sa k tomu dostanem, tak ich sem postnem

Autor:  Johny.D [ úte kvě 11, 2010 10:18 am ]
Předmět příspěvku:  Re: FPS kamera pro vaÅ¡e hry

Jo díky to s tou api mě nedošlo. No ty tutorialy jsem dělal dřív a jsou to fakt jen uplné základy toho jak jde požít python v blenderu.

Stránka 22 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/