Právě je sob pro 15, 2018 4:41 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2007 12:42 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
:shock: Akosi som neporozumel otazke.
Chces spravit animaciu ktora vyuziva game engin pre pohyb a kolizie?
Zapni hore Game > Record Game Physics to IPO. Sposoby to to ze vsetko co sa bude diat v priebehu hry(pozicia, orientacia) sa bude zapisovat do ipo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2007 1:59 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Skôr mám dojem, že Nosuh chce urobiť realtime animáciu - teda spustiť v game engine animáciu, ktorá je buď dopredu pripravená (pohyby objektov a kamery sú v IPO), alebo je počítaná za behu (nejaký typ AI skriptov) alebo je riadená používateľom (klasická 3d hra). Či je to jeden z týchto prípadov, musí povedať Nosuh.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2007 4:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
ja to pochopil tak,ze se chce prochazet jako ve hre,doporucil bych tutorial johnyho.d http://www.johny-tutorialy.wz.cz/Tutori ... game1.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2007 9:17 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
batwin píše:
ja to pochopil tak,ze se chce prochazet jako ve hre,doporucil bych tutorial johnyho.d http://www.johny-tutorialy.wz.cz/Tutori ... game1.html


ježiÅ¡ ona ta stránka jeÅ¡tě existuje :lol: no dá se to takhle udělat ale v bulet to fungovat nebude :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 06, 2007 11:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
Johny.D píše:
no dá se to takhle udělat ale v bulet to fungovat nebude :(


myslim ze v blenderu 2.43 RC3 to fungovalo i v bullet,jistej si tim ale nejsem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 07, 2007 7:51 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
batwin píše:
Johny.D píše:
no dá se to takhle udělat ale v bulet to fungovat nebude :(


myslim ze v blenderu 2.43 RC3 to fungovalo i v bullet,jistej si tim ale nejsem



Jo v 2.43 funguje dokonce i stalker kterej je dělanej na fyziku sumo, jen byl myslím nějákej problém s ray sensorem.
Blend soubor kamery použÃ­té ve stalkerovi, která jede i na bulet v 2.43 rc3
http://www.savefile.com/files/376013


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz