Právě je pon říj 22, 2018 10:52 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 25, 2009 10:57 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Nasledujici snimek je render, nicmene se snazim vse zabakovat do textur, aby to tak vypadalo i realtime. Bohuzel se me to nedari, pricinou je nejspis svetlo typu Sun, u kteryho mam nastavenou atmosferu a to podle me bakovat nejde. Full bake sice obsahuje stiny i AO, ale je cernobilej. Nejaky napady, co nastavit?


Přílohy:
render.jpg
render.jpg [ 41.9 KiB | Zobrazeno 4658 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 27, 2009 11:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
projekt se chyli ke konci. zbyva domodelovat par detailu, nastavit realne svetla, zapict textury v co mozna nejlepsi kvalite a je to.
trvalo to jen par let :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=i3CKV7C0q8o


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 27, 2009 11:37 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Vypadá to fakt moc pěkně...musim pochválit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 28, 2009 2:04 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 22, 2008 7:23 pm
Příspěvky: 152
Máš to pěkný, hodně štěstí při obhajobě (pokud to máš jako my jako projekt)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 28, 2009 2:44 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Gratuluji opravdu vyborne. Tento projekt dokazuje kam sahaji moznosti blenderu co se tice tvorby herni sceny 8) . Doufam ze ten projekt bude nekde ke stazeni abych to mohl odskouset :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 28, 2009 4:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Diky za ohlasy, spokojenej s tim zatim nejsem, textury by to pozvedly na uplne jinou uroven, takhle se budu muset spokojit s par stinama atd...
Je to planovano jako projekt pro rodice, aby vedeli jeste pred tridnima schuzkama, kam maji jit, kde je ktera trida..ale taky trochu jako reklama skole. Maji tam byt pridany fotky jednotlivych trid, ktery se zobrazi u danych dveri...takze premyslim, jestli by nebylo vhodny udelat 360x180 sfericky panorama jakozto novou scenu. Bylo by to rozhodne efektivni. horsi je vyroba tech fotek, mam objektiv o nejmensim ohnisku 17mm a ne full frame zrcadlovku, takze na jedno panorama (nepocitam HDR) musi byt kolem 80+ fotek...
Nicmene projekt se odklada a dalsi prace budou nasledovat az po maturite.
Veskere napady,vyhrady, konstruktivni kritiku vitam... :lookround:
Jo a co se stazeni tyce, melo by to byt na strankach skoly, volne stazitelny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 28, 2009 5:27 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Moc dobré. Jsem rád, že se toho stále držíš, protože to bude zajímavé dílo.
Nevím, zda je to na nějakou konstruktivní kritiku, protože toho z videa moc nezískáme, neboť je to všechno v šedi. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GJS
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 5:53 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
domodelovano :woot:
uz nemam sil sem postnout nejaky obrazky, to kdyztak za par hodin.
Projdeme si technicky a statisticky data: cca 36'000 vertexu, cca 32 tisic facu, cca 60 textur ve formatech jpg a png, 18 scen, 18 kamer.
Hlavni model interieru je (opravdu doufam, ze sem neprehlidnul nejaky debilni facy) kompletne manifold.
Oblouky na chodbach maji 11 vertexu (lichy cislo kvuli vrcholovymu vertexu).
Pocet skrinek ve hre: 113
celkem objektu cca 500
Pocet schodu: nevim, strasne moc, pocitat se me to vazne nechce
Pocet schodist: 3
Rozmisteni trid: aktualni pro rok 2009/2010 vcetne smerovek na kazdym patre, zabloudit je nemozny; 24 textur neni zapackovano, je pouzita externi slozka s relativni cestou...kmenovy tridy, ktery se kazdy rok meni se nejmenuji treba kvinta bé nebo treti á, maji nazev inventarnich cisel mistnosti, ktery se nemeni...kazdy rok se tak da jednoduse zmenit nazev dane tridy jak na dverich tak na smerovkach jednoduse prejmenovanim textury treba z cisla 45 na 53...

Model obsahuje 17 fotek specializovanych uceben, ty se zobrazi po kliknuti pravym mysidlem u patricnych dveri (ty patricny dvere poznate tak, ze se po priblizeni zobrazi logo gjs v leve dolni casti obrazovky) navrat do interieru se deje budto dalsim kliknutim pravyho mysidla nebo odstoupenim od dveri

Pocet fotek pro reference: 879 (vlastnich)
Pocet meziulozeni projektu (rozumej ruznych ulozenych stadii, ne samostatnych ulozeni): 43
Pocet celych dnu stravenych modelovanim/texturovanim/focenim...atd: nevim, ale rekl bych ze tak 50 a vic
Datum prvniho ulozeni souboru: 7.10.2005 :emo15: :emo37:

Ovladani:
dopredu: W
dozadu: S
doleva: A
doprava: D
skok: mezernik ( :onfire: )-zbytecnost co potesi
pohled: mys
akcni tlacitko: pravy mysidlo
2d filtry (proc? protoze to jde) na kolecku mysi-zbytecnost co taky potesi
vypnuti hry ESC


Podekovani:
Vetsina aktivnich prispevatelu fora, hlavne pak lide:
Bumpkin, Genom, G_Taurus/Ragnos, zgerbiak, kapo....
Velke diky patri panum MiliKiller, Johny.D
dalsim z vas dekuju za hecovani, vseobecnou podporu, rady, vtipy, anekdoty...

Odkaz na stazeni sem umistim, jakmile bude dostupny na strankach skoly.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GJS
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 8:42 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
no to zní suprově těším se :) :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GJS
PříspěvekNapsal: pon zář 07, 2009 9:04 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
tak sup sup, kdepak je tomu konec? jsem moc zvedavy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GJS
PříspěvekNapsal: ned zář 27, 2009 1:09 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 08, 2007 11:22 am
Příspěvky: 83
kde to vázne :?: :emo08:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GJS
PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 8:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Melo to uz byt davno na strankach skoly, nevim co s tim delaji...no tady to teda mate
http://uloz.to/4979472/gjs.zip


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GJS
PříspěvekNapsal: pon kvě 31, 2010 10:10 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
drobne zpozdeni. :-) uz stahuju...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz