blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

GJS
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=4261
Stránka 13

Autor:  Vybi [ čtv úno 01, 2007 4:05 pm ]
Předmět příspěvku:  GJS

Uz nejaky ten mesic pracuju na low poly modelu gymnazia Jakuba Skody v Prerove, ktery potom bude v jednoduche hre, v podstate jen walkthrought + tento model, jestli z toho bude neco vic, to ani ja netusim. zatim vam ukazu nejaky rendery na ukazku low poly; uvitam nejaky komentare nebo pote rady jakou technikou otexturovat model pomoci fotek, ci jak nasvitit prostory...
ps: mam zatim jen nedodelany prizemy a hlavni cast schodiste, nicmene hlavni rysy uz vymodelovany mam, takze je jen kopiruju na spravna mista, hodne si hraju se siti, aby tam nebyl pokud mozno ani jediny zbytecny polygon

Přílohy:
Poznámka: schodiste
ukazka11.jpg
ukazka11.jpg [ 31.7 KiB | Zobrazeno 9176 krát ]
Poznámka: mezipatro a schodiste
ukazka10.jpg
ukazka10.jpg [ 41.48 KiB | Zobrazeno 9176 krát ]
Poznámka: vestibul
ukazka1.jpg
ukazka1.jpg [ 27.78 KiB | Zobrazeno 9176 krát ]
Poznámka: pohled na chodbu
ukazka2.jpg
ukazka2.jpg [ 35.19 KiB | Zobrazeno 9176 krát ]

Autor:  Chrizofilax [ čtv úno 01, 2007 5:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

kolik to má zatím polygonů ? A kolik f/s ti to jede ?

Autor:  Vybi [ čtv úno 01, 2007 5:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

zatim 4494 poly a 4635 facu, zatim sem to jeste rozjet nezkousel, lehce premyslim i o jinem enginu, no jediny co umim je scriptovani ve hre mafia :?

Autor:  Majkl [ čtv úno 01, 2007 10:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

hehe, to sem tvuj soused, sem z prumky :D

Autor:  pAjA.0012 [ sob úno 03, 2007 10:23 am ]
Předmět příspěvku: 

No ono spis jde potom co pouzijes za engine, myslim ze by nebyl problem pouzit nejaky jiz hotovy, napr. Ogre3d nebo jeste jeden co zacinal nejak na I, ale ted si nevzpomenu. Nebo jestli rad programujes, tak si udelas svuj, implementujes par veci jako ViewFrustum a Oclusion culling a pak to musi behat jak po masle ;)

Ps. Kdyz uz jsme u toho, dela GameBlender treba ten ViewFrustum orezavani ?

Psps. Tak jsem ti nasel ten Irlicht ;) http://irrlicht.sourceforge.net/
Pokud mas alespon trochu zaklad C++ tak to neni problem

Autor:  Vybi [ ned úno 11, 2007 11:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

o irrlichtu sem si hodne cetl, ale je me to zatim k nicemu, kdyz c++ nezvladam, ani zaklady, bohuzel, chtel sem s tim zacit, ale nevim odkud, nenasel sem v podstate zadnej dobrej tutorial co a jak, presto si myslim ze by me to mohlo jit, protoze treba scriptareni v mafii me docela slo, prace s neznamou, promenou, nahodnou, pouzivani labelu a odkazovani, nejaky prehledy funkcnosti bych mel, ale v c++ ani tuk...z tvyho vyjadreni mam dojem, ze se v teto problematice docela zajimas, tak kdybys me odkazal na nejaky dobry stranky, kde se pekne doctu co je co a neco k zacatku..diky :)

Autor:  Johny.D [ pon úno 12, 2007 12:46 am ]
Předmět příspěvku: 

Myslím že pokud jde jen o procházení budovou tak bych se blender enginu nebál to by zvládl i 10 000 poly jen musíš vÅ¡ude vypnout kolize a pak udělat jednoduchej koridor, kterým budeÅ¡ procházet, ten kolize bude mít. takhle budeÅ¡ mít fps tak kolem 30 - 40 i na horší maÅ¡ině, to co zatěžuje bledner jsou kolize :D

Autor:  tol [ pon úno 12, 2007 1:50 am ]
Předmět příspěvku: 

vybi: hele model je to pěknej, ale je fakt nutný, aby ty grayscale obrázky měly každej kolem 100 kb? :wink:

Autor:  Vybi [ pon úno 12, 2007 3:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

tol: promin, mel sem to defaultne v lepsi kvalite, uz sem to opravil

Autor:  Jirka RCK [ pon úno 12, 2007 8:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

Moc pěknej model, já myslim, že nemusiš ani vypínat kolize, mám te´d scénu s 16 000 vertexů a nekonečnou dohlednoust z jednoho konce na druhej a jede mi to 40 - 60 Fps podle toho v jaké části mapy sem, hele a ty to budeš jen procházet, to neblbni, nafoť xichty profesorů,vytvoř jim těla a kostru, na kameru dej kalach a myslím že ti všichni spolužáci urvou ruce :D

Autor:  Vybi [ pon úno 12, 2007 10:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

diky za ohlas.. :idea:
tak me napada jestli me nekdo nechce pomoct s texturovanim...fotek mam nafocenych neco kolem pul giga, materialu a podkladu muze byt nekonecne mnoho kolik si jen budete prat...vemu fotak a nacvakam co bude treba, Chtel bych s tim trosku pohnout, takhle to jde hrozne pomalu, kdybych videl, ze by mel nekdo zajem, muze z toho byt tedy vic nez jen obycejna chodicka...privital bych klidne moznost rozhybat to cely v jinym enginu, jestli nekdo umi v necem peknym a nema co na praci...ozvete se i vy...diky predem jo a sem tam me kopnete abych neodbihal k praci na jinych modelech hehe :)

Autor:  Vybi [ stř bře 14, 2007 11:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

mam tady lepsi ukazku, jak prostory asi vypadaj...je to vsechno jeste v plenkach, nemam jedinou texturu, tak sem tam dal pro lepsi orientaci test grid...az na fyziku to beha docela svizne, sem zvedavej, jak vyresim schodiste, bo jakmile se dostanete ke schodum, zacne to slozite pocitat...nejspis tam dam jen nahnutou plosinu, mozna pouziju jinej walkthrought, sam ho neudelam, protoze neovladam python, ale snad se to nakonec povede :)
//jestli ze je uz odkaz nefunkcni, omlouvam se, nechcu mit z FTP pro tridni forum skladiste :o
www.vice01a.tym.cz/gjs_wip.rar

Autor:  freekill [ čtv bře 15, 2007 8:10 am ]
Předmět příspěvku: 

No jakoze dobry ale ty schody muzes pokryt nahnutou rovinou s invisible nejak takto :

Přílohy:
schody.JPG
schody.JPG [ 44 KiB | Zobrazeno 8960 krát ]

Autor:  Bumpkin [ čtv bře 15, 2007 3:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

to nebude tim ze by se neco na schodech pocitalo, ale zda se me ze mas neco spatne s kamerou pac kdyz se priblizim k jakekoli zdi tak se to spomali tak jako na tech schodech :wink: tak ze asi tak, ale smekam :wink: :wink: je to fakt pekny skoda ze tam nejsou este textury :lol:

Autor:  zgerbiak [ čtv bře 15, 2007 7:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Len takky tip. Ja by som na tom modeli vypol vsetky kolizie, a spravil neviditelny(invisible) objket, ktory bude low poly. Malo by to behat rychlejsie.

Stránka 13 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/