Právě je pát dub 19, 2024 9:27 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Odys engine
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 4:42 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Aj keď toto nie je GameBlender projekt, nenašiel som lepšie miesto, kam to uložiť. Ide o herný engine s názvom Odys, ktorý používa pre grafiku Ogre, pre fyziku Ode + GImpact a pre tvorbu obsahu Blender.
Chcem prezentovať jeho aktuálny stav a možnosti, vrátane nástroja pre spoluprácu s Blenderom. Nazvať to exportným skriptom nie je celkom presné, pretože umožňuje evidovať všetky údaje potrebné pre engine - de facto je herným editorom.
Engine nemá ambíciu nahradiť existujúci engine v Blenderi, aj keď podľa môjho názoru je v tých oblastiach, ktoré má vytvorené, na vyššej úrovni ako GameBlender (ale zatiaľ mu toho ešte veľa chýba).
Postupne mám v pláne doplniť podrobný návod pre používanie editora a rozširovať možnosti enginu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 6:31 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Co zatial je hotove?
A co sa chysta v najblizsej dobe?

Zatial to asi dokaze previest modely, fyziku, asi vertexcollor...
Fyziku celu, alebo zatial napriklad len bounds, rigid body,mass, radius. A ine veci su na plane...?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 10:07 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Funguje export modelov, textúr a čiastočne materiálov, definovanie ovládania z klávesnice a myši, fyzikálne vlastnosti, riadenie pozície, pohybu, rotácie a sily pôsobiacej na objekty.

Najbližšie sa chystá export a riadenie kostrových animácií.

Engine má vlastný riadiaci systém odlišný od Logic Bricks v GameBlenderi. Keďže je flexibilnejší ako ten v GameBlenderi, napadlo ma urobiť konvertor, ktorý existujúce logic bricks z GameBlenderu premení na riadiace objekty enginu (samozrejme, ak engine také objekty podporuje - v súčasnosti motion actuator a keyboard a mouse sensor). Potom by bolo možné spustiť v engine hry vytvorené pre GameBlender. Bol by o takéto rozšírenie záujem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 03, 2006 11:28 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Ash píše:
Bol by o takéto rozšírenie záujem?


Ja mam. A myslim ze by to bral kazdy co robi v BGE.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 04, 2006 10:10 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
zgerbiak píše:
A myslim ze by to bral kazdy co robi v BGE.



presne tak :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 29, 2006 4:20 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Aktualizoval som stránku s demom enginu - engine obsahuje pár vylepšení od minula (napr. tiene - zatiaľ len stencil), hlavná zmena je v plugine: minimalizované rozhranie, využitie Logic Bricks Blenderu(aktuálne Keyboard senzor a Motion actuator).

Na ďalšom vývoji sa usilovne pracuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 30, 2006 12:33 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Normalne rozmyslam ci sa mi oplati sa ucit aj nieco ine, napriklad OGL :D .

PS: vidim ze tam chyba smooth. Neviem ako v ogre ale v OGL na to staci 1 riadok.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 30, 2006 1:30 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
zgerbiak,

smooth tam chýba schválne, aby bolo lepšie vidieť nerovnosti. Na jeho odstránenie stačí stlačiť v Blenderi Smooth a exportovať to do enginu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 23, 2006 12:40 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Co dělám špatně?
EDIT:přišel jsem akorát na jednu chybu a to ve třetím řádku v té cestě ale tu hlášku s tím že systém nemůže spustit program to píše pořád :(


Naposledy upravil Johny.D dne sob pro 23, 2006 12:38 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 23, 2006 11:50 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Johny.D,

a máš v adresári c:\odys\resource súbor OgreXMLConverter.exe? Skôr si myslím, že by to malo byť nastavené na c:\odys\bin


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 23, 2006 12:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
tak jednu chybu jsem opravil ale jednu hlášku to pořád ještě píše.
proměnou PYTHONPATH mám v systému zavedenou


Přílohy:
nevim.JPG
nevim.JPG [ 102.98 KiB | Zobrazeno 5953 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 02, 2007 10:19 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Zdravím po vianočných sviatkoch!

Tá chyba je divná - vyzerá to, že súbor XMLOgreConverter.exe existuje v danom adresári, ale nie je možné ho spustiť... Dá sa spustiť z command promptu? Bez parametrov by mal iba vypísať help.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 02, 2007 11:39 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
bohužel vypíše to stejnou hlášku už taky fakt nevím :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 02, 2007 5:25 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Johny.D,

teda XMLOgreConverter.exe nejde spustiť ani z príkazového riadku? Tak potom to bude takýto problém.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 02, 2007 6:01 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Jo dík moc to bude asi ono jen teÄ


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz