Právě je čtv bře 28, 2024 12:29 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

ma smysl pokracovat?
ano 89%  89%  [ 33 ]
ne 11%  11%  [ 4 ]
Celkem hlasů : 37
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 28, 2006 9:30 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Myslim, že to máš až moc tmavý, a to by při hraní dost ztrácelo na kvalite. Šoupnul bych tam alespoň malý světlo. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 17, 2006 9:16 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
tak jsem se nejak vyporadal s obrovskym problemem-voda v blender game engine.vim ze statickej obrazek moc nenapovi ale zajimalo by me jestli to vipada aspon trochu jako voda.textury sem vyfotil na dovoleny v chorvatsku jako dva obrazky tesne za sebou a udelal sem to jako animaci pricmz jeste mezi ne sem dal vzdycky prolnuti obou obrazku.a nakonec sem dal dva planey s tou samou texturou nad sebe a vytvoril jsem jim ipo animaci ze de vzdycky jeden dopredu a druhej dozadu,jako vlny :)

Obrázek

ps -
Kareem píše:
Myslim, že to máš až moc tmavý, a to by při hraní dost ztrácelo na kvalite. Šoupnul bych tam alespoň malý světlo. :)


trochu jsem to zesvětlil,ale myslim ze je kuli tomu zbytecny delat novy screeny :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 18, 2006 3:21 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
ako mas staticku vodu a vlny su dalsi plane ktory sa hadze na breh a zas s5?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 21, 2006 12:09 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
takhle nejak ta voda vipada :)

ps: tak uz mam skoro hotovej kratkej prvni level,jeste nekolik textur


Přílohy:
voda.rar [1.98 MiB]
314 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 27, 2006 12:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
nejak se mi nedarej alpha textury :? nektery polygony dal se zobrazuji pred tema co sou bliz,v podstate mi to znemoznuje udelat jakykoliv stromy :cry:

Obrázek

nevite nekdo co s tim? :?: :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 28, 2006 8:28 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Zkus v Materialech zapnout ZTransp.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 28, 2006 9:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
to sem uz skusil,nepomohlo to :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 29, 2006 8:32 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
tak sa poobzeraj tu po fore, prednedavnom sa to riesilo v sekcii GB.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 29, 2006 10:27 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Hmmm. Neplechu asi robi ta aplha, me vzdycky pomohlo zapnout ZTransp.
Posli blend mozna neco vykoumame :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 29, 2006 12:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
kracho: na to sem uz koukal,nic co by pomohlo tam neni

tady je ten blend

http://batwin.wz.cz/blender/kopce.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 29, 2006 5:02 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
No newim jak je to mozny ale kdyz jsem v UV nastaveni misto ALPHA dal OPAQUE tak to fungovalo. A nebo jeste jedno reseni, kazdu horu udelej jako samosattny objekt :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 29, 2006 5:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
:shock: :shock: :shock:

tak sem to vyskousel,kdyz dam misto alpha opaque tak to u tohohle konkretniho objektu funguje,ale u jinejch ne a jeste k tomu to vipada divne protoze tam neexistuje neco jako ze bi to bylo popopruhledny:? a kdyz to rozdelim na vic objektu,tak to vipada jako by kazdej objekt mel nejakou "prioritu" protze ze vsech stran se treba zobrazi pred nejakym jinym,jenomze nic takoviho jako priorita se nikde neda v tomhle pripade nastavit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 29, 2006 7:55 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Ty voe tak to fakt newim. Zkus to udelat znowa. Fakt netusim cim by to mohlo byt. :mad:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 26, 2007 9:25 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
asi tak po 6.mesicni "pauze" sem se kuli novymu blenderu rozhodl pokracovat na tyhle hre,ale vlastne vsechno co z toho puvodniho zbylo jsou naky modely.pokud mi to BGE dovoli,pokusim se z toho udelat neco jako GTA(hodne vzdalene),bude to asi tak 1 km * 500 m velkej ostrov(pokud me to jeste bude bavit chci samozrejme udelat veci mapu ale chci to dodelat proto tak malej ostruvek) celkem detailne vymodelovanej(pocitam tak s 20 000 - 50 000 poly-vim ze je to moc) a rozhod sem se ve hre uplne vynechat strileni aby hra nebyla tak nasilna a taky proto ze ai porad nak moc strilet neumi a nechce se mi to predelavat.Mise budou spis jednoduchy jako treba neco ukrast nebo neco nekam dovist.

jen doufam ze to dokoncim protoze skoro zadnou hru sem jeste nedotah do konce(vlastne asi jedina hra kterou sem dodelal v blenderu je http://www.panacek.chytrak.cz/koule.rar :D a to sem delal kdyz mi bylo 13 a v benderu sem delal 2. mesic)

myslite ze tech cca 35 000 poly je pro blender realnejch?

jak tak koukam mozna sem pro to mel zalozit novej theard protoze s puvodnim napadem to nema skoro nic spolecnyho


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 27, 2007 3:51 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
batwin píše:
myslite ze tech cca 35 000 poly je pro blender realnejch?


V novom blendru? Ani boh nevie :lol:

Spravil som test. dal som do sceny plane okolo 26 000 facov, a jednu lampu...nic ine. aslo mi to 19 - 20 fps... ale to bol vidno cely plane.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz