Právě je pát bře 29, 2024 1:18 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Mam pokracovat dalej?
Ano 100%  100%  [ 15 ]
Nie 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 15
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: BRWWAR - BlackRedWhiteWAR
PříspěvekNapsal: pon zář 04, 2006 5:21 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Obrázek
Kedze sa letna sutaz nekona, davam to sem :)
Je to nieco ako Madness Combat ale v 3D.
Ulohou je Prejst mapu. Zatial je len jedna, uvidim co na to poviete.
Nachadzaju sa tu 2 zbrane: Ak47 a Uzi.
zbrane beriete tak ze sa na nu postavite a stlacite "G". Po ruke mozte mat len 1 zbran.
Ovladanie je klasicke: W,S,A,D,G a mys

Obrázek

Vo windowse mi nejdu otvarat exe z blendru, takze sem davam blend a spustaci subor pre Linux.
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/BRWWar/BRWWar_Final.blend.tar.bz2
http://multiplayer.ic.cz/zgerbiak/BRWWar/BRWWAR.tar.bz2


PS: ak by vam to sekalo, tak si hore na lyste zaskrtnite:
Game > Enable All Frames
Hru vam to spomaly, a ak mate aspon trochu dobru masinu, tak vam
to nebude ani prekazat ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 04, 2006 5:26 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Skoro som zabudol.
chodte pomaly, opatrne a obzerajte sa, pretoze nikdy neviete odkial vybehne nepriatel. ;)

a snazte sa vsetkych vystrielat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 04, 2006 5:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Az se nechce verit co ten GE dokaze. Akorat se mi nelibi to obevovani nepratel z niceho nic...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 04, 2006 7:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Super, velká sranda, ukážu to mýmu sadomasochystickýmu spolužákovi a nebude pařit nic jinýho... Určitě to dodělej!!! :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 04, 2006 8:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
je tam dost chyb nebo spis asi nedodelanejch veci,napriklad ze i miritko muze "zalizt" do zdi,ale verim ze po dokonceni to bude dobry :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon zář 04, 2006 9:51 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
batwin píše:
je tam dost chyb nebo spis asi nedodelanejch veci,napriklad ze i miritko muze "zalizt" do zdi,ale verim ze po dokonceni to bude dobry :wink:


nj, to mieritko a zbrane su skor nedorobene, alebo lenivost :).
A ke chyby mas este na mysly?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 05, 2006 3:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
zgerbiak píše:
batwin píše:
je tam dost chyb nebo spis asi nedodelanejch veci,napriklad ze i miritko muze "zalizt" do zdi,ale verim ze po dokonceni to bude dobry :wink:


nj, to mieritko a zbrane su skor nedorobene, alebo lenivost :).
A ke chyby mas este na mysly?


no takze,parkrat se mi povedlo divat se skrz zed a pri tom prez ni i strilet a v animaci kdyz umru mam vzdycky stejnou zbran :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 05, 2006 4:51 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
:D
jasne...zbran :D... he heee.... na to som zabudol... musim tam napisat parriadkovy skript :)

K tomu cez stenu. budem to robit uz cez owerray scene, takze nieco take sa uz nestane, na kamere dam mensiu vzdialenost odkial ma vidiet a mesh panaka dam neviditelny :). to by sa vyriesilo ;)

Ak by mal niekto zaujem, tak by mohol prispiet nacrtom, alebo celym levelom, a ak by bol niekto schopny na zvuk, tak by sa hodil ... vykradacka CS-ka ma uz nebavy :lol:

Ano a mozno by sa hodil aj nejaky pribeh :)

PS: pokracujem dalej.
Sekanie sa snad spravi. Boti maju 197 riadkovy skript, a myslim ze by
som ho stiahol na nejakych 100.
Pridam skoky, mozno bullet time, 1 zbran v zasobe, viac zbrani = viac
botov
Prosim niekoho, kto by spravil v pythonu vypocet uhlu, ked su zname
vsetky strany 3-uholnika. Mozno si poviete, ci zartujem, nie
nezartujem, ja som to akosi nikde nenasiel :oops:
budem velmi vdacny. Vylepsi to "AI" botov asi o 50%
teraz tam mam len taky dost nepresny vypocet.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 06, 2006 4:34 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Info :)

Kracho mi spravil vypocet toho uhlu, takze teraz su boti presny, a strielaju po "mne" skoro stale.
Vdaka kracho.

Vyhodil som krv a iskri ked bot nieco zasiahne, pretoze to v 99% aj tak nebolo vidno a bolo na to treba hurda skriptu, takze tym sa aj hra podstatne zrychlila.

Na ceste je druhy level :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 07, 2006 10:43 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Do hry pribudla vdaka freekill-ovy nova zbran M4, a uz je plne funkcna.
Obrázek

Samozrejme sa na nu vytvori aj dalsi druh bota, ale este neviem aky :)

Odkedy boti vedia dobre mierit, je to dost tazke dostat sa vobec do polovice, takze pribudnu lekarnicky.

Problemi s pozeranim za stenu a prenikanim zbrane cez stenu su vyriesene.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 08, 2006 6:07 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Tak hlavne sprav aby sa nepriatelia neobjavili nahodne na nejakych miestach, potom im daj nizsiu kadenciu, obmedzene mnozstvo nabojov, cas potrebny na nabijanie a mensiu ucinnost zbrane, a tiez by som nastavil aby nejaku dobu musel hladat hraca nez zamieri a zacne strielat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 08, 2006 6:42 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vdak za ktiriku.

-Nepriatelia sa neukazuju na hocijakych miestach, ale maju po vopred dane, je to vidiet v blendu.

-Pocet nabojov tam dam, to nieje problem.
-nizsia kadencia je podla mna nefer voci botom. jednoducho ked kalach vystreli 5x za sekundu, tak nemozem dat ze botovi vystreli 2x.
-hladanie, nuz, je tam track actuator, mohol bt som zvysit cas otocenia, ale este dam botom aj nepresnost, tak potom by to bolo asi moc lahke.
-cas mezdi nabitim maju. 3sekundy uzi, 4 Ak47 a M4. a zda sa mi dost velky...
-ucinnost by som mohol znizit, a s postupmi levelou zvysovat :)

Potreboval by som viac takychto nazorov, takze ludia kritizujte, aby som mohol najst zlatu strednu cestu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 08, 2006 7:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
to obevovani nepratel mi pripada fakt divny,obcas kdyz je najednou za mnou(nebo mi to tak aspon pride) i kdyz sem tam predtim sel a nebyltam tak to nepusobi dobre,mozna by bylo lepsi nechat je objevit jeste nez tam pridu jen by si mne museli vsimnout


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 08, 2006 8:58 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Asi myslis toho na zaciatkku... no,..je tam trochu divne, ale tam su naznacene dvere, a on akoze bybehne z nich. bud dam na vsetkky dvere nejaku ciernobielu texturu, alebo uz budem botov usporaduvat lepsie :lol:

Vdak za nazor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 08, 2006 11:25 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Botom som zvecsil cas medzi nabijanim.
Spravil som im nepresnost strelby.
Pomalsie reaguju na zmenu hracovej pozicie.
pridal som efekt prerazenia vzduchu zo streli, len pre hraca, keby spravim aj pre botov tak to je znovu strasne pomale a narocne.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz