Právě je čtv dub 18, 2024 3:08 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Jedno ducha (ale hotova) hra
PříspěvekNapsal: ned dub 16, 2006 3:40 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Zdravim, takze ide mi o navrh tvorby jednuchej hry. Mojim cielom je vytvorit, nie uplne graficky, dejovo a AI dokonalu hru, ale vytvorit hru, ktora cloveka bude bavit, bude napriklad srandovna a tak. Hlavne mi ide o to, aby ta hra bola kompletna, a mala veeela levelov,lebo co clovek vidi z blendru, aspon co som nasiel, tak si zahra tak max.3-4levly a koniec. Takze ako by som si to predstavoval:
Zaner: podla vsetkeho asi nejaka strielacka 1st person
dej: nemusel by byt skoro ziadny (ak by nas nenapadol), mohlo by to byt tak, ze si nejaky vojak a mas vzdy splnit nejaky ukol, napriklad najst dokument, podminovat most, a cokolvek ine co koho napadne.

Preco by ste sa mali podielat na takejto hre? Ty co vedia programovat vymyslia ovladanie, a (podotykam) jednoduchu AI. Ty co to moc nevedia, vymodeluju nejake objekty, ty co nevedia ani moc modelovat, tiez neco vymodeluju a ty co to vedia to mozu prisposobit hre.:-)

Nakoniec by sa len vymysleli "problemy" a nasadzali by sa nepriatelia a objekty, zadali by sa podmienky splnenia levelu a je to.

Co vy na to?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 16, 2006 5:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
něco jako buřtík ve 3d?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 16, 2006 8:18 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Heh o tom som nepocul, ale kludne nieco ako to (zatial som nehral ale co o tom pisali sa mi pacilo tak uz stahujem), alebo neico ako Halloween, ktory sa da stiahnut na strankach jm a millikillera.

Edit: heh toho burtika sa mi nedari prejst ani prvy level, tak to asi nie:-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 17, 2006 10:39 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Samozrejme podporujem vsetko co suvisi s GE, tak by som aj ja mohol prispiet svojou troskou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 17, 2006 10:42 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
He je to pravda je tady dost rozdělaných věci ktery vypadají že stojí. :D
Když jde o tu jednoduchost tak ted jsem jen přes víkend dodělal další charakter jen tak pro radost.Plánuju že ještě pár hodin a bude to hotovy, protože si jen tak ze srandy dělám jeden level z nové lary.
Ps: AI tam sice je ale to jsem tam dal protože jsem ho testoval kvůli hlavnímu projektu HP.
Moc to tam není vidÄ›t ale funguje to tak že postava chodí po way pointech a když uvidí Laru zaměří ju ray paprsek a zaÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 17, 2006 6:42 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
Johny.D píše:
jinak si myslím že jednouduchá hra se dá v blendru i ze slušnou grafikou splácat i za 3 víkendy.


bez pochyb :wink:

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 17, 2006 7:50 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
hm ked to ide urobit za 3vikendy, tak sa cudujem, ze tu nemame kazdy mesiac 10tku hier, iba ak to nikoho nebavi alebo si kazdy dava velke ciele, a nic.

kazdopadne johnyho videjko sa mi pacilo, dobre textury aj pohyby.

inak uz mam spravene ovladanie first person, z vlekej casti AI pre nepriatelskych vojakov, uz len dorobim AI pre nejake tie vozidla, ak by sa pouzili a staci modelovat postavicky, exteriery a vymyslat levly.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2006 7:30 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
OK ja sa pridam ale jenom modeling python neumim. Reknete co mam vyrobyt a pokusim se oto.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 23, 2006 10:07 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
to freekill: kedze som sa rozhodol pre strielacku, mozes vymodelovat nejaku lokalizaciu, exterier s cestami, kopcami a tak. Respektive nejake budovky, zatial take kam sa nebude dat dostat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 24, 2006 3:24 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
jej Tak nejake baracky vymodeluju a nejake mestecko muzu skusit ale musis mi rict blisi informace at nevyrobim LOS ANGELES a ty bys chtel mexico atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 24, 2006 3:27 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Udelam takovou mapku v malovani a poslu ji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 24, 2006 3:45 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Tady to je. A mam napad: Muzes se prevlekat za nepretele (jako saty) kdyz se priplizite zezadu tak ho uskrtite treba strunou. Na te mape hned napravo od vas je nepratel tak toho muzeme uskrtite vezmeme si saty pak se najak dostanete na zakladnu slohnete dokumenty nebo neco takoveho(nemusime si zrovna prevlekat saty muzeme se proste PROSTRILET, jestli ste nekdy hrali hitmana tak vite o cem mluvim). Mezernikem by jsme aktivovali plizeni a kdyby k vam stal nepritel zady mohli bi jste se k nemu dostat tak blizko abys te ho uskrtili. jestli je tahle mapa ok Pujdu ji vymodelovat a jeste neco, bude se moct vlez do vsech baraku?


Přílohy:
mapa1.JPG
mapa1.JPG [ 32.89 KiB | Zobrazeno 5737 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 26, 2006 7:35 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
freekill: kludne mozes vymodelovat cokolvek, trebars aj mexiko. Co sa toho navrhu tyka, nie je spatny, akurat to nie je take jednoduche, ako som povodne zamyslal, nie ze by to neslo spravit, ale filozofia.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 26, 2006 4:52 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Tak ma napadlo, mohol by tam byt aj editor map. jednoducho by sa spravil zaklad ako by to fungovalo a atak, a potom si v nom vymodelovat mapu. usetri to miesto, ale zasa sa budu objekty opakovat...ale bude to pohodlnejsie ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 27, 2006 11:58 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
to zgerbiak: no ako editor map by nebol problem spravit, ale neviem ci by to bolo dobre. Problem by bol v tom, ze ako nastavit nepriatelov. nedala by sa tak vytvorit nejaka specificka uloha, len by si zlozil mapu, naskladal nepriatelov a dookola strielal. Hm, neviem.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz