blender3d.cz
http://www.blender3d.cz/forum/

Metal air
http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2612
Stránka 1516

Autor:  zgerbiak [ ned pro 17, 2006 1:19 am ]
Předmět příspěvku: 

No, ja len pre upresnenie. Ten alternativny engin nieje tak isty. Uz len preto ze ho robim ja :lol: . ked bude, tak bude bud v PyOGL a ked to bude prilis pomale, tak to prepisem do SDL_OGL. Ale nieje to iste, pretoze staci narazit na nejaku prekazku a je to v nedohladne...
Takze jedine co je iste je, ze to raz bude hotove, a pri najhorsom to pobezi na BGE, kde sa to aj zacalo.

Autor:  Master03 [ ned pro 17, 2006 12:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

a sakra..to je hardcore :shock:
naprosto paradni..model letadla na jednicku, krajina a hlavne jeji osvetleni(a ostineni :) ) taky na jednicku..jediny co se mi moc nezda je textura oblohy..to byste mohli domakat..bylo by to vice realisticky..jinak super..sem zvedavej jak to pobezi na tom vasem enginu

Autor:  HaniSS(cz) [ ned pro 17, 2006 2:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

!!!

paráda

wow

!!!

Autor:  xixixao [ ned pro 17, 2006 5:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pánové to vypadá skvěle!

Autor:  Majkl [ ned pro 17, 2006 9:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

kurna uplnej Pearl Harbor :)

fakt pekny, klobouk dolu :woot:

naky demo nebude? :D

Autor:  kurator [ čtv pro 21, 2006 4:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

No urÄ

Autor:  kracho [ sob pro 23, 2006 3:52 am ]
Předmět příspěvku: 

Nerad by som mystifikoval, tak ak bude moj prispevok nepravdivy vopred sa ospravedlnujem, ale: ak chces robit novy engine pod pyOGL tak s tym zbytocne zabijas cas, a nepobezi to rychlejsie nez BGE. uz len preto ze on sam pouziva python a knihovnu OGL, naviac sa mi nechce verit ze by si to napisal lepsie nez tvorcovia BGE. Takze by som doporucil aby to bezalo na nejakom neinerpetovanom jazyku, trebars c++ s prepojenim s pythonom, pre jednoduche skriptovanie.(pricina pomalosti je totiz python ako taky nie to ze to je zalozene na blenderu, takze vsetko v pythnu pojde rapidne pomalsie nez v niecom inom)

Autor:  zgerbiak [ sob pro 23, 2006 12:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

kracho píše:
Nerad by som mystifikoval, tak ak bude moj prispevok nepravdivy vopred sa ospravedlnujem, ale: ak chces robit novy engine pod pyOGL tak s tym zbytocne zabijas cas, a nepobezi to rychlejsie nez BGE. uz len preto ze on sam pouziva python a knihovnu OGL, naviac sa mi nechce verit ze by si to napisal lepsie nez tvorcovia BGE. Takze by som doporucil aby to bezalo na nejakom neinerpetovanom jazyku, trebars c++ s prepojenim s pythonom, pre jednoduche skriptovanie.(pricina pomalosti je totiz python ako taky nie to ze to je zalozene na blenderu, takze vsetko v pythnu pojde rapidne pomalsie nez v niecom inom)


No vlastne "Engin" nieje spravne pomenovanie ;)...ale neviem ako inak to nazvat... Robil som testy, a myslim ze je to rychlejsie ako blender. A myslim ze som spominal ze ak to nepojde dost rychlo tak sa to prepise do SDL_OGL.
S blendrom by som nemal ziaden problem, ale to ze vystrelim na objekt 30 striel a zarata mi len 5 tak to je o nicom. :roll:

Autor:  zgerbiak [ pát bře 16, 2007 5:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

HUH...uz sa to taha rok a furt nic! :D.
Engin nieje cas robit, ale pevne verim ze v blizkej buducnosti si ho najdem.
Len upozornim, neviem ako to je s ostatnimi, viem ze racek robi nejake modeli, tak poviem to co som uz vravel jemu.

Ked sa budu robit modeli tak v mierke. TJ ze kde malo lietadlo dlzku 6m tak v blendru nech ma tiez 6. To iste plati aj pre ostatne objekty. To preto aby som to nemusel scalovat vsetko ja :).

PS:
Pisem to sem lebo som lenivi to pisat kazdemu osobne, a nech je vediet ze projekt nezomrel :lol:

Autor:  wilkinsl [ čtv říj 04, 2007 7:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Chtel bych se zeptat jestli na hre pokracujete, nebo je mrtva?? To by byla velka skoda.

Autor:  zgerbiak [ pát říj 05, 2007 5:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na hre sa nepracuje.
Ci je mrtva, neviem, uz dlho sa nic nerobilo.
Vlastne to stoji za mna. Myslel som si ze prechopd z pythonu na C++ bude salam parky, ale nieje.
Neviem kedy bude, ale ja to chcem stale dokoncit.....
:roll:

Autor:  zgerbiak [ čtv črc 02, 2009 8:47 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Metal air

Nie, použijem na to engin irrlicht. Podporuje render OGL aj DX 9c.
Toto leto by som na tom chcel zapracovať, takže uvidím čo z toho vyleze.

Autor:  zgerbiak [ čtv črc 30, 2009 5:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Metal air

Pred časom som to začal proramovať.
Je funkčné ovládanie lietadla.
Strelba.
Nepriateľské tanky.
Budovy.
Kolízie medzi objektami. Je to mix nástrojov irrlicht a irrPhysX.
Teraz pracujem na načítavaní levelov, objektov a ich vlastností zo súborov.
Zatiaľ funkčné načítanie levelu, budov, tankov, hlavného lietadla.

Niekedy tiež spravím skript pre export levelu z blendru, ktorý chcem využiť ako level editor. :-)
Tiež bude editor pre objekty. Nebude sa exportovať mesh, ale len informácie o lietadle,
ako napríklad jeho odolnosť voči streľbe, kadencia, umiestnenie kanónov...
Celé to chcem postaviť na súboroch, ktoré budú obsahovať kompletné nastavenia.
Tým pádom sa budú môcť pridávať nové lietadlá, vozidlá a tak, prepísaním pár riadkov v súbore, alebo vytvorenie nového.

pr.
toto sú údaje pre vozidlo
Kód:
mesh=Data/vozidla/voz.3ds
bbox=Data/vozidla/voz_bbox.3ds
textura=Data/Textures/voz.jpg
xtex=Data/Textures/vozx.jpg
dosah=500
kadencia=0.6
zivot=1

a toto pre level
Kód:
mesh=Data/Levels/level1.3ds
textura=Data/Textures/level1.jpg
textura_detail=Data/Textures/detailmap3.jpg
Lietadlo=Data/Lietadla/lietadlo.txt -500 400 -500
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 0 80 0
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt -50 80 -70
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 400 100 400
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 300 100 -200
budova=Data/Budovy/budova.txt -34 53 4
budova=Data/Budovy/budova.txt 300 16 53
budova=Data/Budovy/hrad.txt 41 40 405


Toto je zatiaľ pracovná verzia. :-)

Autor:  zgerbiak [ ned úno 28, 2010 3:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Metal air

Cez školu nemám čas robiť na tom. Takže niečo nové bude cez leto.
Viac menej v škole som sa naučil nové veci ako niektoré veci riešiť efektívnejšie, takže budem prerábať to čo už mám, alebo začnem zasa od znovu. :-)
Snáď sa mi podarí niekedy na konci vypustiť aspoň nejakú verziu vo vývoji.
Tiež je otázne či bude vôbec v lete čas :?

Autor:  1adamm115 [ ned úno 28, 2010 9:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Metal air

a na jaku skolu vlastne chodis zgerbiak???

Stránka 1516 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/