blender3d.cz http://www.blender3d.cz/forum/ |
|
Metal air http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=2612 |
Stránka 15 z 16 |
Autor: | zgerbiak [ ned pro 17, 2006 1:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ja len pre upresnenie. Ten alternativny engin nieje tak isty. Uz len preto ze ho robim ja . ked bude, tak bude bud v PyOGL a ked to bude prilis pomale, tak to prepisem do SDL_OGL. Ale nieje to iste, pretoze staci narazit na nejaku prekazku a je to v nedohladne... Takze jedine co je iste je, ze to raz bude hotove, a pri najhorsom to pobezi na BGE, kde sa to aj zacalo. |
Autor: | Master03 [ ned pro 17, 2006 12:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
a sakra..to je hardcore naprosto paradni..model letadla na jednicku, krajina a hlavne jeji osvetleni(a ostineni ) taky na jednicku..jediny co se mi moc nezda je textura oblohy..to byste mohli domakat..bylo by to vice realisticky..jinak super..sem zvedavej jak to pobezi na tom vasem enginu |
Autor: | HaniSS(cz) [ ned pro 17, 2006 2:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
!!! paráda wow !!! |
Autor: | xixixao [ ned pro 17, 2006 5:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pánové to vypadá skvěle! |
Autor: | Majkl [ ned pro 17, 2006 9:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kurna uplnej Pearl Harbor fakt pekny, klobouk dolu naky demo nebude? |
Autor: | kurator [ čtv pro 21, 2006 4:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No urÄ |
Autor: | kracho [ sob pro 23, 2006 3:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nerad by som mystifikoval, tak ak bude moj prispevok nepravdivy vopred sa ospravedlnujem, ale: ak chces robit novy engine pod pyOGL tak s tym zbytocne zabijas cas, a nepobezi to rychlejsie nez BGE. uz len preto ze on sam pouziva python a knihovnu OGL, naviac sa mi nechce verit ze by si to napisal lepsie nez tvorcovia BGE. Takze by som doporucil aby to bezalo na nejakom neinerpetovanom jazyku, trebars c++ s prepojenim s pythonom, pre jednoduche skriptovanie.(pricina pomalosti je totiz python ako taky nie to ze to je zalozene na blenderu, takze vsetko v pythnu pojde rapidne pomalsie nez v niecom inom) |
Autor: | zgerbiak [ sob pro 23, 2006 12:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kracho píše: Nerad by som mystifikoval, tak ak bude moj prispevok nepravdivy vopred sa ospravedlnujem, ale: ak chces robit novy engine pod pyOGL tak s tym zbytocne zabijas cas, a nepobezi to rychlejsie nez BGE. uz len preto ze on sam pouziva python a knihovnu OGL, naviac sa mi nechce verit ze by si to napisal lepsie nez tvorcovia BGE. Takze by som doporucil aby to bezalo na nejakom neinerpetovanom jazyku, trebars c++ s prepojenim s pythonom, pre jednoduche skriptovanie.(pricina pomalosti je totiz python ako taky nie to ze to je zalozene na blenderu, takze vsetko v pythnu pojde rapidne pomalsie nez v niecom inom)
No vlastne "Engin" nieje spravne pomenovanie ...ale neviem ako inak to nazvat... Robil som testy, a myslim ze je to rychlejsie ako blender. A myslim ze som spominal ze ak to nepojde dost rychlo tak sa to prepise do SDL_OGL. S blendrom by som nemal ziaden problem, ale to ze vystrelim na objekt 30 striel a zarata mi len 5 tak to je o nicom. |
Autor: | zgerbiak [ pát bře 16, 2007 5:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
HUH...uz sa to taha rok a furt nic! . Engin nieje cas robit, ale pevne verim ze v blizkej buducnosti si ho najdem. Len upozornim, neviem ako to je s ostatnimi, viem ze racek robi nejake modeli, tak poviem to co som uz vravel jemu. Ked sa budu robit modeli tak v mierke. TJ ze kde malo lietadlo dlzku 6m tak v blendru nech ma tiez 6. To iste plati aj pre ostatne objekty. To preto aby som to nemusel scalovat vsetko ja . PS: Pisem to sem lebo som lenivi to pisat kazdemu osobne, a nech je vediet ze projekt nezomrel |
Autor: | wilkinsl [ čtv říj 04, 2007 7:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Chtel bych se zeptat jestli na hre pokracujete, nebo je mrtva?? To by byla velka skoda. |
Autor: | zgerbiak [ pát říj 05, 2007 5:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na hre sa nepracuje. Ci je mrtva, neviem, uz dlho sa nic nerobilo. Vlastne to stoji za mna. Myslel som si ze prechopd z pythonu na C++ bude salam parky, ale nieje. Neviem kedy bude, ale ja to chcem stale dokoncit..... |
Autor: | zgerbiak [ čtv črc 02, 2009 8:47 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Metal air |
Nie, použijem na to engin irrlicht. Podporuje render OGL aj DX 9c. Toto leto by som na tom chcel zapracovať, takže uvidím čo z toho vyleze. |
Autor: | zgerbiak [ čtv črc 30, 2009 5:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Metal air |
Pred časom som to začal proramovať. Je funkčné ovládanie lietadla. Strelba. Nepriateľské tanky. Budovy. Kolízie medzi objektami. Je to mix nástrojov irrlicht a irrPhysX. Teraz pracujem na načítavaní levelov, objektov a ich vlastností zo súborov. Zatiaľ funkčné načítanie levelu, budov, tankov, hlavného lietadla. Niekedy tiež spravím skript pre export levelu z blendru, ktorý chcem využiť ako level editor. Tiež bude editor pre objekty. Nebude sa exportovať mesh, ale len informácie o lietadle, ako napríklad jeho odolnosť voči streľbe, kadencia, umiestnenie kanónov... Celé to chcem postaviť na súboroch, ktoré budú obsahovať kompletné nastavenia. Tým pádom sa budú môcť pridávať nové lietadlá, vozidlá a tak, prepísaním pár riadkov v súbore, alebo vytvorenie nového. pr. toto sú údaje pre vozidlo Kód: mesh=Data/vozidla/voz.3ds bbox=Data/vozidla/voz_bbox.3ds textura=Data/Textures/voz.jpg xtex=Data/Textures/vozx.jpg dosah=500 kadencia=0.6 zivot=1 a toto pre level Kód: mesh=Data/Levels/level1.3ds textura=Data/Textures/level1.jpg textura_detail=Data/Textures/detailmap3.jpg Lietadlo=Data/Lietadla/lietadlo.txt -500 400 -500 vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 0 80 0 vozidlo=Data/vozidla/voz.txt -50 80 -70 vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 400 100 400 vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 300 100 -200 budova=Data/Budovy/budova.txt -34 53 4 budova=Data/Budovy/budova.txt 300 16 53 budova=Data/Budovy/hrad.txt 41 40 405 Toto je zatiaľ pracovná verzia. |
Autor: | zgerbiak [ ned úno 28, 2010 3:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Metal air |
Cez školu nemám čas robiť na tom. Takže niečo nové bude cez leto. Viac menej v škole som sa naučil nové veci ako niektoré veci riešiť efektívnejšie, takže budem prerábať to čo už mám, alebo začnem zasa od znovu. Snáď sa mi podarí niekedy na konci vypustiť aspoň nejakú verziu vo vývoji. Tiež je otázne či bude vôbec v lete čas |
Autor: | 1adamm115 [ ned úno 28, 2010 9:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Metal air |
a na jaku skolu vlastne chodis zgerbiak??? |
Stránka 15 z 16 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |