Právě je čtv bře 28, 2024 11:21 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 226 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2006 1:19 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
No, ja len pre upresnenie. Ten alternativny engin nieje tak isty. Uz len preto ze ho robim ja :lol: . ked bude, tak bude bud v PyOGL a ked to bude prilis pomale, tak to prepisem do SDL_OGL. Ale nieje to iste, pretoze staci narazit na nejaku prekazku a je to v nedohladne...
Takze jedine co je iste je, ze to raz bude hotove, a pri najhorsom to pobezi na BGE, kde sa to aj zacalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2006 12:40 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 27, 2005 4:55 pm
Příspěvky: 108
a sakra..to je hardcore :shock:
naprosto paradni..model letadla na jednicku, krajina a hlavne jeji osvetleni(a ostineni :) ) taky na jednicku..jediny co se mi moc nezda je textura oblohy..to byste mohli domakat..bylo by to vice realisticky..jinak super..sem zvedavej jak to pobezi na tom vasem enginu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2006 2:39 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
!!!

paráda

wow

!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2006 5:14 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Pánové to vypadá skvěle!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned pro 17, 2006 9:29 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 06, 2005 5:51 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: Přerov
kurna uplnej Pearl Harbor :)

fakt pekny, klobouk dolu :woot:

naky demo nebude? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv pro 21, 2006 4:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 31, 2005 11:35 am
Příspěvky: 271
No urÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 23, 2006 3:52 am 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Nerad by som mystifikoval, tak ak bude moj prispevok nepravdivy vopred sa ospravedlnujem, ale: ak chces robit novy engine pod pyOGL tak s tym zbytocne zabijas cas, a nepobezi to rychlejsie nez BGE. uz len preto ze on sam pouziva python a knihovnu OGL, naviac sa mi nechce verit ze by si to napisal lepsie nez tvorcovia BGE. Takze by som doporucil aby to bezalo na nejakom neinerpetovanom jazyku, trebars c++ s prepojenim s pythonom, pre jednoduche skriptovanie.(pricina pomalosti je totiz python ako taky nie to ze to je zalozene na blenderu, takze vsetko v pythnu pojde rapidne pomalsie nez v niecom inom)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 23, 2006 12:04 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
kracho píše:
Nerad by som mystifikoval, tak ak bude moj prispevok nepravdivy vopred sa ospravedlnujem, ale: ak chces robit novy engine pod pyOGL tak s tym zbytocne zabijas cas, a nepobezi to rychlejsie nez BGE. uz len preto ze on sam pouziva python a knihovnu OGL, naviac sa mi nechce verit ze by si to napisal lepsie nez tvorcovia BGE. Takze by som doporucil aby to bezalo na nejakom neinerpetovanom jazyku, trebars c++ s prepojenim s pythonom, pre jednoduche skriptovanie.(pricina pomalosti je totiz python ako taky nie to ze to je zalozene na blenderu, takze vsetko v pythnu pojde rapidne pomalsie nez v niecom inom)


No vlastne "Engin" nieje spravne pomenovanie ;)...ale neviem ako inak to nazvat... Robil som testy, a myslim ze je to rychlejsie ako blender. A myslim ze som spominal ze ak to nepojde dost rychlo tak sa to prepise do SDL_OGL.
S blendrom by som nemal ziaden problem, ale to ze vystrelim na objekt 30 striel a zarata mi len 5 tak to je o nicom. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 16, 2007 5:31 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
HUH...uz sa to taha rok a furt nic! :D.
Engin nieje cas robit, ale pevne verim ze v blizkej buducnosti si ho najdem.
Len upozornim, neviem ako to je s ostatnimi, viem ze racek robi nejake modeli, tak poviem to co som uz vravel jemu.

Ked sa budu robit modeli tak v mierke. TJ ze kde malo lietadlo dlzku 6m tak v blendru nech ma tiez 6. To iste plati aj pre ostatne objekty. To preto aby som to nemusel scalovat vsetko ja :).

PS:
Pisem to sem lebo som lenivi to pisat kazdemu osobne, a nech je vediet ze projekt nezomrel :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 04, 2007 7:46 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob zář 23, 2006 5:44 pm
Příspěvky: 21
Chtel bych se zeptat jestli na hre pokracujete, nebo je mrtva?? To by byla velka skoda.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 05, 2007 5:15 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Na hre sa nepracuje.
Ci je mrtva, neviem, uz dlho sa nic nerobilo.
Vlastne to stoji za mna. Myslel som si ze prechopd z pythonu na C++ bude salam parky, ale nieje.
Neviem kedy bude, ale ja to chcem stale dokoncit.....
:roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Metal air
PříspěvekNapsal: čtv črc 02, 2009 8:47 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Nie, použijem na to engin irrlicht. Podporuje render OGL aj DX 9c.
Toto leto by som na tom chcel zapracovať, takže uvidím čo z toho vyleze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Metal air
PříspěvekNapsal: čtv črc 30, 2009 5:04 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Pred časom som to začal proramovať.
Je funkčné ovládanie lietadla.
Strelba.
Nepriateľské tanky.
Budovy.
Kolízie medzi objektami. Je to mix nástrojov irrlicht a irrPhysX.
Teraz pracujem na načítavaní levelov, objektov a ich vlastností zo súborov.
Zatiaľ funkčné načítanie levelu, budov, tankov, hlavného lietadla.

Niekedy tiež spravím skript pre export levelu z blendru, ktorý chcem využiť ako level editor. :-)
Tiež bude editor pre objekty. Nebude sa exportovať mesh, ale len informácie o lietadle,
ako napríklad jeho odolnosť voči streľbe, kadencia, umiestnenie kanónov...
Celé to chcem postaviť na súboroch, ktoré budú obsahovať kompletné nastavenia.
Tým pádom sa budú môcť pridávať nové lietadlá, vozidlá a tak, prepísaním pár riadkov v súbore, alebo vytvorenie nového.

pr.
toto sú údaje pre vozidlo
Kód:
mesh=Data/vozidla/voz.3ds
bbox=Data/vozidla/voz_bbox.3ds
textura=Data/Textures/voz.jpg
xtex=Data/Textures/vozx.jpg
dosah=500
kadencia=0.6
zivot=1

a toto pre level
Kód:
mesh=Data/Levels/level1.3ds
textura=Data/Textures/level1.jpg
textura_detail=Data/Textures/detailmap3.jpg
Lietadlo=Data/Lietadla/lietadlo.txt -500 400 -500
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 0 80 0
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt -50 80 -70
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 400 100 400
vozidlo=Data/vozidla/voz.txt 300 100 -200
budova=Data/Budovy/budova.txt -34 53 4
budova=Data/Budovy/budova.txt 300 16 53
budova=Data/Budovy/hrad.txt 41 40 405


Toto je zatiaľ pracovná verzia. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Metal air
PříspěvekNapsal: ned úno 28, 2010 3:47 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Cez školu nemám čas robiť na tom. Takže niečo nové bude cez leto.
Viac menej v škole som sa naučil nové veci ako niektoré veci riešiť efektívnejšie, takže budem prerábať to čo už mám, alebo začnem zasa od znovu. :-)
Snáď sa mi podarí niekedy na konci vypustiť aspoň nejakú verziu vo vývoji.
Tiež je otázne či bude vôbec v lete čas :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Metal air
PříspěvekNapsal: ned úno 28, 2010 9:25 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 22, 2009 2:31 am
Příspěvky: 187
Bydliště: Slovakia - Jakubov
a na jaku skolu vlastne chodis zgerbiak???


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 226 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz